Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Memang Saya tak boleh buat -Nabila huda dedahkan sebab utama tolak tawaran berlakon filem Munafik 2

PELAKON berbakat besar Nabila Huda mengesahkan dia tidak berlakon dalam filem sequel Munafik iaitu Munafik 2.

Menurut Nabila, dia terpaksa menolak secara baik tawaran pengarahnya, Syamsul Yusof berikutan dia sudah terikat dengan komitmen drama bersiri 100 episod.



Memetik kenyatannya dalam Harian Metro, Nabila berkata, “Memang Syamsul ada tawarkan kepada saya, tapi saya tak boleh nak buat. Pada masa sama, saya terikat dengan jadual kerja lain. Lagipun penerbit drama bersiri itu sudah mendapatkan tarikh saya sejak tahun lalu lagi.”

“Penggambaran drama itu dijadual berlangsung awal April ini sehingga Januari 2018. Jadi saya menganggap tak ada rezeki nak berlakon dan bekerjasama dengan mereka lagi,” katanya.

Ruangan pojok akhbar itu sebelum ini mengatakan watak Nabila akan digalas pelakon Pontianak Harum Sundal Malam, Maya Karin.

Namun Nabila sendiri menyatakan dia tidak mengetahui sejauh mana kebenaran perkara tersebut.

“Saya difahamkan Maya bakal terbabit dalam filem itu, tapi saya tak pasti sejauh mana kebenarannya,” jelasnya lagi.
Maya Karin

Filem Munafik yang ditayangkan pada 25 Februari tahun lalu mencatat sejarah tersendiri apabila mendapat kutipan tertinggi dalam sejarah perfileman tempatan iaitu sebanyak RM19 juta.

Filem seram terbitan Skop Productions itu juga berjaya menobatkan Nabila sebagai Pelakon Wanita Terbaik pada Festival Filem Malaysia ke-28 (FFM28) hasil lakonan cemerlangnya dalam naskhah tersebut yang turut membariskan pelakon Syamsul Yusof, Sabrina Ali dan Fizz Fairuz. – MYNEWSHUB.CC



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: hiburan

TERIMA KASIH SUDI BACA Memang Saya tak boleh buat -Nabila huda dedahkan sebab utama tolak tawaran berlakon filem Munafik 2. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top