Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Tuduhan tersebut Terlalu Berat, Tolongla Jangan Viralkan Lagi Saya Nak Jaga Periuk Nasi Saya Dan Keluarga

Asalamualaikum Semalam saya telah diviralkan di dalam page makanan dilivery pasir gudang oleh seseorang, bagi yang tidak mengenali saya.. Saya hanya seorang runner yg boleh ditugaskan memudahkan kerja anda semua,maaf ye, tuduhan itu terlalu berat, saya dituduh tamak, amik untung cara mudah, nk cepat kaya, tak kurang juga ade yg memberi komen cacian, 



saya xnk upkan disini, nk dijadikan cerita, seseorang telah hubungi saya pada waktu petang untuk membeli kfc dan terus kerumahnye pada waktu yg ditetapkan beserta resit pembelian, setelah selesai dia wasap saya semula untuk beri tugas membeli nasi goreng kg lesung batu yg viral ditembikai tu,

saya di taman air biru terus ke tembikai, dari pkul 5.30 ke 6.30 kedai tu tak bukak lagi, saya minta izin dia untuk jalan kerja lain dlu, dalm pkul 8 saya suruh backup runner saya ke sana semula, bukan main ramai lagi kedai tu, hampir pkul 10 baru dapat, setelah tugas selesai, saya dapati ade status yg seakan2 kena dekat batang hidung sendiri, maaf ye,

anda semua punca rezeki saya, tpi jangan lah smpai saya buat kerja berejam untuk memudahkan tugas ade yg labelkan saya tamak, nk cepat kaya, ramai runner kat p gudang yg mengenali antara satu sama lain, rata2 mengenakan cas yg sama, betul kata seseorang kami bukan gdex pos laju yg memakan masa beberapa hari, kami buat kerja ontime, saya bukan seller yg jual makanan yg amik untung melalui makanan yg dijual, saya amik upah beratur, nk dapatkan oder, minyak, masa..

Maaf ye( cuba suruh jiran tlong belikan kfc dan bagi upah rm5 dia nak tak) saya dah pulangkan duit yg berkenaan tanpa ambil ape2 upah pun, saya mintak halal ye mane yg kurang.. Maaf ye buat karangan pulak, tujuan saya cuma nk menjawab kisah yg diviralkan smalam je, saya nk jaga periuk nasi saya dan keluarga.. Tlonglah jangan viral2 lagi, kan boleh bersua muka terus..


kes berpunca apabila lelaki ini upload rasa tidak puas hati dengan cas yang di kenakan oleh runner yang mengenakan cas RM15 untuk membeli makanan


Image may contain: text

Image may contain: text

No automatic alt text available.

Image may contain: text
Image may contain: food
 
No automatic alt text available.


Image may contain: text



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA Tuduhan tersebut Terlalu Berat, Tolongla Jangan Viralkan Lagi Saya Nak Jaga Periuk Nasi Saya Dan Keluarga . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top