Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya cuma minta pendapat bernas apakah perlu saya buat suami gemar bawa balik kawan dirumah untuk dijadikan port hisap ice




Assalamualaikum..Admin hide kan profil saya..


Saya dah berkahwin selama 3tahun..ada sorang ansk perempuan 10bulan.suami saya xpernah nak amik tau hal saya gan anak..sakit demam kami berdua xpernah dia nak peduli.. Dia cuma nak saya ni jaga hati dia bagi apa yang dia nak.Dia suruh saya berkerja alasan dia gaji dia tak cukup nak tampung saya dan anak sewa rumah semua.



.Saya ikut kemahuan dia..saya mintak keje kilang..saya cuma bekerja 3bulan sebab preggy dah sebulan baru2 ni alahan teruk sangat..dia marah2 kan saya sebab berhenti keje sebab alahan,dia cakap alahan perkara biasa.saya terasa dengan sikap dia sebelum ni tak pernah dia nak sikap dingin camni.tapi sejak saya berhenti keje dari situ dah nampak dia memang salahkan saya.


Bukan niat nak mengungkit saya berkerja 3bulan tu time gaji dia dah abaikan taggungjawab dia,susu anak,pampes dll.semua mengharapkan saya.Hati saya ni dah lama dh bersabar dengan sikap dia.sudah lah abaikan kami dua beranak tak penah ada kat umah,,hari cuti pun sama lebihkan masa gan kawn2 sampai subuh melepak.Bila saya cakap duduk la kat rumah main gan anak dia cakap nanti2 pun boleh main gan anak tu..


terkilan allah yang tahu.Duit gaji dia banyak habis kat game mesin kuda,sekarang ni dia ketagih sangat main game tu kadang tak makan pun takpe sebab dah ngadap game judi.Dia isap ganja,isap batu saya larang dia buat semua tu langsung dia tak endahkan.aNk bawa berbincang pun dia taknak.Bila bergaduh semua saya yang disalahkan.

Saya marah dia bawa kawan2 datang umah menghisap kat umah,,tapi saya yang kena marah balik..dia cakap umah ni dia yang bayar jadi saya ni tiada hak untuk mnghalang apa dia buat..saya tertekan sangat2 dengan sikap dia..perangai dia..sampai bila saya nak bersabar.. Saya fikir anak kecil lagi..kala takda anak memang saya dah undur diri.Saya cuma nak pendapat yang baik dari anda semua..patutkah saya bertahan lagi rumahtangga saya bina ni,,

page --kisah rumah tangga



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA saya cuma minta pendapat bernas apakah perlu saya buat suami gemar bawa balik kawan dirumah untuk dijadikan port hisap ice. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top