Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Kulit Album Lagu Gaya Lambang Salib, Netizen Maki Faizal Tahir Dengan Gelaran Bodoh

Sebelum ni penyanyi yang popular dengan lagu Assalamualaikum, Faizal Tahir pernah dikecam dan kena ‘banned’ dengan stesen televisyen gara-gara membuka baju ketika melakukan persembahan.. Itu sendiri cari pasal, nak berbogel tak kena tempat! Kalau di negara barat boleh lah dia sesuka hati nak buka baju..


Yela, penyanyi-penyanyi di sana kalau membuat persembahan memang dah serupa berbogel.. Selepas kena ‘banned’, Miss tengok Faizal banyak berubah dan lebih berhati-hati.. Sekarang ni Miss tengok pun, Faizal ni antara penyanyi di Malaysia yang banyak berjuang di dalam misi kemanusiaan sama ada di luar negara mahupun di dalam negara..

Tapi Miss bukannya nak menceritakan pasal misi kemanusiaan yang dia lakukan pun.. Cuba korang tengok cover album terbaru Faizal Tahir ni, cover album Faizal ni telah menarik perhatian ramai orang.. Memang lah cover album dia ni nampak ‘rare’ dan ‘gempak.. Tapi bila dilihat banyak kali dah serupa lambang salib pun ada..

Ataupun memang sengaja nak menyerupai lambang salib?? Faizal pulak dengan tak berbaju dan berdiri mendepakan tangan macam tu.. Tak berbaju lagi noh.. Penyanyi ni memang jenis tak suka pakai baju agaknya!

Gara-gara gambar cover albumnya yang menyerupai lambang salib, ramai yang telah mengkritik Faizal.. Dorang cakap Faizal ni dah terlalu ikutkan cara orang kafir.. Mungkin bagi pihak Faizal yang mencipta cover album ni fikir, ia sesuatu yang kreatif tanpa memikirkan gambar tu menyerupai sesuatu.. Betul tak?? Haishhh..

Kalau nak tunjuk kreativiti sekalipun, Miss rasa tak perlu lah sampai nak menyerupai dengan agama lain.. Ini dengan gambar dia yang berdiri dengan tak berbaju dan mendepakan tangan macam tu, hanya menimbulkan salah faham jer.. Banyak-banyak tema lain yang tak menimbulkan sentiviti, tema ini jugak yang nak dipilihnya.. Tak faham betoii!! – MissHana/Utaranews

1q

2q

3q

4q
sumber: Utaranews 
host : malaysianewsss.blogspot.my



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: hiburan

TERIMA KASIH SUDI BACA Kulit Album Lagu Gaya Lambang Salib, Netizen Maki Faizal Tahir Dengan Gelaran Bodoh. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top