Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

jiran saya nie selalu terendap-endap saya kat umah... saya jadi takut, makin lame makin menjadi2..terpaksa saya buat laporan polis untuk keselamatan





ASSALAMUALAIKUM warga KRT... saya berumur 24 & suami 28... saya baru lepas bergaduh dengan suami saya pasal jiran sebelah lelaki tua xkawen lagi, dalam 40an... jiran saya nie selalu terendap-endap saya kat umah... saya jadi takut, makin lame makin menjadi2. sampaikan saya takut nak kuar umah,nak wat kaje xboleh, nak sidai baju xleh... jiran tu asyik tengok tengok jea, cam orang gile seks... saya de marah jiran saya tu...


 & saya de bagi tahu suami saya,& suami saya cakap " xpe bio jea"... boleh pulak diy cakap cam nie. saya suh diy g tegur jiran tu, jangan nak pandang pnadang bini aqu macam nak telan... tapi itu pulak jawapan diy bagi. saya tekanan sangat, de suami xde telo cam nie. saya pun amik keputusan g wat report polis... polis tu pun dah bagi amaran kat jiran. saya tanye suami, kanape diy buat cam nie kat saya, x endah kan maruah istri.... istri nie boleh ditonton tonton k...

 diy kje shif malam, tinggal la kami 3beranak(saya,anak2 kecik saya,lelaki dua orang, 1tahun & 4tahun lebih) alasan no.1 diy bagi, sebab takut klo diy sound jiran tu, nanti tskut diy wat pape kat saya & anak2. habis tu, saya sound jiran tu, xde pukak diy nak marah cakap... 

"ehhh nape sound,nati diy wat pape nti ,lagi susah" saya wat report polis pun diy xde cakap care saya nie salah.... saya tengok diy cam lelaki xde telo untuk pertahankan maruah isteri diy. diy nak k, saya nie kane rogol, mati dibunuh dengan anak2 kami dua orang nie ,bsru diy nak amik tindakan. alasan no.2.. bukan xnak amik tindakan... diy cakap" sebab jiran tu tengok2 jea ,bukan kacau pun,normal la ... orang tengok2 bini aqu, aqu pun tengok2 bini orang" ...

 sakit nyeee hati saya diy cakap cam nie... pada diy normal... sedang kan jiran tu dah wat gangguan seksual kat saya cam tu... tengok2 cam nak telan, pakai tuala tunjuk2 kat saya. saya tekanan de suami xde telor cam nie... hancur sangat hati nie rase, diy xtahu nak jaga maruah isteri... makne nye lelaki len boleh la tengok2 say.a... ? tengok xpe pada diy... cuma jangan kacau... 

Warga KRT semua, normal k cam nie... diy cakap perempuan xpaham... orang laki jea paham.... saya minta saya pendapat lelaki & perempuan dalam KRT nie... tadi diy cakap, mungkin diy xserasi dengan care saya... ? lebih bek berpisah katanye.... saya pun xtahu ,ape salah saya dalam cite nie... saya cuma mintk diy jsdi suami ysng tahu jage maruah isteri itu jea... #kecewa rse hati saya


kisah dalam rumah tangga



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA jiran saya nie selalu terendap-endap saya kat umah... saya jadi takut, makin lame makin menjadi2..terpaksa saya buat laporan polis untuk keselamatan. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top