Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

janda berhias akibat suami mengugut cerai kerana suaminya tidak mahu hubungan intim di belakang.


Sephia berumur 30 tahun yang baru seminggu bernikah dengan suaminya Juan dihadapkan ke mahkamah agama kerana kes perceraian pada 06.08.2016.

Sephia adalah seorang janda yang tidak memiliki anak dan memiliki kerjaya yang bagus, jadi tidak hairan Juan yang kacukan melayu cina ini sanggup berkahwin dengannya.

Akan tetapi perkahwinan mereka cuma bertahan seminggu kerana sephia tidak puas hati atas perangai suaminya yang tidak mahu berhubungan intim  yang dibelakang.

Menunggu keputusan hakim, sephia berkata bahawa suaminya juan tidak mampu memuaskannya di ranjang.

Hubungan intim itu tidak kira kuat atau pada tempatnya tapi lebih pada kenikmatannya, bila hanya satu saja yang merasakan kenikmatan buat apa dipertahankan” katanya.

Selepas menceritakan hal itu akhirnya sephia mengaku bahawa dia mengugut cerai kerana suaminya tidak mahu hubungan intim di belakang.

“Sebenarnya saya tidak suka tempat normal,mungkin sudah nasib saya yang pernah dirogol hingga trauma dan ketagih sampai sekarang” sambungnya.

Sephia menitiskan air mata menyingkap kembali masa silamnya yang ngeri dia pernah di rogol oleh pemandunya sendiri beberapa kali di bahagian belakang ketika suami pertamanya bekerja.

Namun kerana merasa berdosa ia kemudian melaporkan kejadian itu kepada suami dan pihak polis pada tahun 2010.

Selepas kejadian itu ada yang tidak kena dengan kehendak seks sephia ketika berhubungan intim dengan normal bersama suaminya.

Ia mengeluh kepada suaminya dan timbul pergaduhan hingga akhirnya cerai.Saya tak sangka bahawa suami yang kedua saya ini juga tidak memenuhi kenginan batin saya katanya.

Bagaimana pun hakim megingatkan sephia untuk bertemu doktor setelah memberikan nasihat menerusi pandangan islam berkait hubungan melalui dubur.

http://babab.net




https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: pelik

TERIMA KASIH SUDI BACA janda berhias akibat suami mengugut cerai kerana suaminya tidak mahu hubungan intim di belakang.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top