Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

"isteri derhaka" "isteri neraka" "isteri lahanat" "isteri barua "segala sumpah seranah kuar dari mulut suami saya seorang ustaz..



Admin, Tolong rahsiakan identiti saya.. saya sudah berkahwin.. suami saya seorang ustaz.. Bile dengar ustaz orang dah membayang kan yang indah2...

 dapat mmbimbing isteri ke jalan yang benar... dapat sama2 mendalami ilmu agama.. dapat mmbawa isteri ke syurga.. begitu juga pengharapan saya pada mulanya..

 setelah kawen beberapa bulan baru saya sedar rupanya saya brmimpi disiang hari.. Saya x rasa diri saya baik.. malah lagi truk.. sering diuji dengan kata2 makiannya.. ape yang x penah dikata.. segala sumpah seranah kuar dari mulut suami saya seorang ustaz..

 "isteri derhaka" "isteri neraka" "isteri lahanat" "isteri barua".. ape yang x penah kena.. mula2 kawen tercabar jugak rasanye.. saya melawan... sampai 1 tahap saya dah jemu asik gaduh je saya amek keputusan untuk senyap.. xnak melawan ape dia kata.. bile x melawan jadi 1 hal pulak.. saya kene pukul.. kene tumbuk.. kene tampar...

 saya dah x tahan hidup macam ni... saya mmbayangkan dia akan didik saya sampai saya jadi isteri solehah... bimbing saya jadi seorang perempuan yang taat.. tapi lain jadinye.. smua tu saya kne cari sendiri.. saya x tau la ape yang bakal jadi dalam rumahtgga saya pasni.. sebab jiwa saya dah betul2 0...

 kosong sangat2... untuk perempuan2 luar sana.. x payah la nak kejar title ustaz.. andai bakal suami kamu bukan ustaz tapi tau ape erti TANGGUNGJAWAB, percayalah, rumahtgga akan kekal bhgia hingga syurga...

luahan isteri yang derita-krt



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA "isteri derhaka" "isteri neraka" "isteri lahanat" "isteri barua "segala sumpah seranah kuar dari mulut suami saya seorang ustaz... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top