Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Eh, dh kau tu x pernah memahami aku. Aku bknnya mintak emas permata pn. Aku mintak perhatian je. Aku bebel pn bukannya aku nk dajalkan kau.



aslkm.maaf bkn niat saya nk kate mcm tu.saya tk kisah dia nk berleter tapi sepatutnya dia tk katakan sesuatu yg blh melukakan perasaan saya.saya tk nk bergaduh bsr krn pikirkan anak2. sebab tu saya keluar lepak dan tido rmh kawan. bau isteri bkn krn bau busuk ke ape.

 cuma bila bau minyak wangi dia pki pon blh mengundang rase benci saya. terus terang saya ckp, kalu saya dah tk sayangkan perkahwinan ni, dah lame saya berpisah.anak2 saya ambik.dia nk kawin dgn sape kawinlah asalkan anak2 bawah jagaan saya.tapi saya masih sayangkan isteri.nk elak bergaduh.hati saya masih blm pulih lagi. 

saya tk blh tgk muka dia.waktu saya type ni pon masih kat luar.malas nk blk rmh awal2.insyallah saya akan berbaik2 dgn isteri tapi bkn skrg bimbang saya marahkan dia blk dan pergaduhan berlaku.saya masih sayangkan dia dan ingat jasa baik dia kpd saya selama ni.
post terdahulu


aslkm admin.prnh tk sape2 rase benci dan menyampah tgk isteri. dah menyampah dgn perangai dia.meluat rasenya tgk muka dia.smpi satu hari saya terpikir kenapalah dpt jodoh mcm ni.kalu saya benci sgt.saya lepak smpi 2-3 pagi.ade sekali tu smpi tido rmh member.fon saya off. kalu blk saya tido kat luar je.sebab bau dia sahaja saya dah menyampah.

isteri tya prg mane saya kate takyah nk sibok.drpd nk bergaduh baik tido asing dgn isteri.memang saya ade problem tmpt keja.tapi malas nk hadap leter bini.blh tk sehari tlg senyap.saya perlukan satu hari yg sunyi tanpa gangguan isteri.kalu isteri pon nk masa bersendirian saya blh bawak anak bercuti.dia blk kampung. panas jugak kadangkala hati ni.

jawapan si isteri

 Aik, mcm kena je, xpe la konon2 laki aku yg ckp mcm ni. So aku jawab ye... Tp aku nk jawab dlm marah ni sebab konon2 aku tgh marah lg.

Eh, dh kau tu x pernah memahami aku. Aku bknnya mintak emas permata pn. Aku mintak perhatian je. Aku bebel pn buka
nnya aku nk dajalkan kau. Sebab aku sygkan kau. Tp kau xnampk langsung apa yg aku buat kt kau.. Yg kau tau, segala yg kua dr mulut aku ni bebel, memekak, lepas tu mula la kau nk maki hamun.

Cukuplah waktu aku mcm tu kau main angin sikit. Suh aku bertenang dgn nada perhalan, sb aku tgh marah ni. Waktu aku madah segala macam mak nenek keluar. Time mcm tu cuba kau tu fikir sikit kau peluk aku. Tunjuk kasih syg sikit. Ni x.. Kalau aku ckp je kau kata aku bebel. Dh tu kau tu betul sgt ke?

Weh, time kau sihat, boleh la lg ko jumpa kawan2 duk lepas mcm bjg ngn kawan kau smp tido sn pn.. Cuba nt kau sakit aku nk tfk je ada x kawan yg kau melepak tu dtg jaga kau.ckp la baik2 ngn aku..

Ok, time marah kau mcm bgus nk tdo asing2, itu busuk ini busuk, kau tu wangi sgt ke? Ms kau rasa menyampah ngn n salahkan takdir kau xsedar tuhan uji rumah tangga kita sb dia nk bg sesuatu yg indah! Kau paham x! Aku syg kau.. Tp kalau aku x ingt aku nl jaga kau, nak anak2 aku ada bapa dpn mata dh lama aku balik kg. Xpayah la kau nk halau2 aku. Aku tau bila masa aku akan balik.

Sikit2 semak, sikit menyampah. Kau ingt rumah tangga kita je ke mcm ni? Eh, rumah tangga org lain pn lebih dr ni la.. Aku kecewa dgn kau. Kalau kau xsuja bau myk wangi aku.. Kau ckp elok2 xpayah smpai menyampah. Xpn beli yg kau suka hidu tu..

Aku dh lama sabar dgn kau, tp sabar aku lama2 meletup juga. Xpayah ckp la pasal nafkah tu. Mmg lg kecewa.. Sedih x terkata kau tau x.. Memang aku suka bebel, mulut aku... Aku letih aku benti lah.. Dh benti dhbreda aku sdiri xtau apa yg aku ckp td sb aku lepas je. Xkira la sb aku tgh marah. Tp bkn tujuan utk hina kau ke, nk dajalkan kau ke.. Cuma aku nk kau bg la perhatian kt aku. Aku letih!!! Kau tau x letih... Dgn anak2 lg



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Back To Top