Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Dua Tahun Perkahwinan Menderita Dan Air Mata Jadi Peneman Luahan Seorang Isteri Yang Patut Anda Baca

Aku benar tak menyangka sepanjang dua tahun lebih perkahwinan menderita dan air mata menjadi peneman aku , aku dah cuba jadi seorang isteri yang terbaik , aku tahu dia kerja tak makan gaji , 

gaji pun hanya rm1200 nak belanja anak bini tapi aku tak pernah nak meminta untuk belikan baju untuk aku walau sehelai , barang make up sebab aku tahu memang mustahil untuk aku dapat semua tu , dalam perkahwinan ni tak ade benda lain yang permpuan seperti aku harapkan cuma diberi kasih sayang , layanan dan hormat same mcm dia hormat mak dia . 

Apa yang aku dapat ? Aku tak minta disanjung sampai mengunung tinggi cuma tolong jaga air muka aku depan kelurga dia dan aku . Sepanjang perkahwinan ni juga keputusan aku tak pernah nak ikut semua benda dia nak aturkan , kadang kadang hati aku rase sangat terdesak , sedih , sakit sampai kan tak mampu lagi nak keluar air mata , menangis dalam hati , hanya Allah je tahu perjalanan hidup aku bersama dia . 

Macam sekarang ni ayah aku tak sihat , selalu sakit aku minta nak duduk rumah famly sebab nak tengok tengok keadaan ayah tapi dia tak bagi macam- macam dia bagi alasan untuk kepentingan diri dia padahal rumah aku tak jauh dalam 10-15min je perjalanan , pergi rumah ayah macam rumah orang lain tak sampai dua jam dah balik . 

Sedih nya hati aku ni tak ada tempat nak meluahkan rasa , sebelum kawin aku la yang jaga ayah ke hulu hilir , kalau ayah aku pergi selama lamanya memang aku tak akan pernah maaf dia sampai bila-bila lagi . Kadang-kadang aku rasa macam tak boleh nak hidup dengan dia lagi asyik-asyik nak gaduh je , ada je benda dia buat and boleh sakitkan hati aku , aku akui memang aku seorang yang sedikit kasar sebab aku suke pada kerja beruniform dan lasak tapi hati aku tak sekeras tu , wahai lelaki kenapa janji hanya dimulut dan tak pernah engkau laksanakan janji mu ? Tolong la hormat isteri mu , jangan kau sakitkan hati dia selagi dia tak menyakiti hati mu . 

Pembaca dan pendengar berhati mulia Tolong doa kan aku dapat kerja terbaik dalam masa terdekat dan aku harap segalanya akan berubah bila aku dapat apa yang aku nak , maafkan aku suami sebab aku tak mampu nak menghormati mu lagi , berlembut dengan mu lagi , meluahkan rasa sedih dan gembira pada mu lagi sesungguhnya hati aku tak pernah wujud lagi rasa cinta dan sayang macam dulu , kerana hati aku terlalu sakit dan bertubi-tubi disakiti dan aku kuat kerana seorang anak sampai sekarang kerana anak . Terima Allah kerana memberi kekuatan pada aku , dan maafkan aku suami sebab aku tak mampu nak jadi seorang isteri dan menantu yang baik pada orang tua mu . Tq admin - hati terluka -

sumber:KRT



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Dua Tahun Perkahwinan Menderita Dan Air Mata Jadi Peneman Luahan Seorang Isteri Yang Patut Anda Baca. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top