Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

BOIKOT MEX HIGHWAY..saya menyesal gunakan MEX HIGHWAY kerana lepas tangan pada pelanggan tetap macam saya






Tayar kereta saya pecah 150-200 meter selepas bayar Putrajaya Toll MEX Highway.

Saya telefon MEX Hotline minta bantuan. MEX kata, selepas toll plaza, bukan tanggung jawap MEX lagi.
Sungguh mengejutkan jawapan MEX itu. Kerana saya menggunakan MEX setiap hari.

Saya tukar tayar spare dan bergerak menuju PLUS Highway. 200-300 meter dari tempat kejadian, PLUS Ronda memberi isyarat suruh saya hentikan kereta.
Bila saya turun kereta, saya lihat tayar spare pun bermasalah. PLUS Ronda kemudiannya membantu saya, membuka tayar dan pergi ke Bandar Saujana Putra mencari tayar.

Tapi semua kedai tidak ada stok tayar kereta saya. PLUS Ronda berpatah balik ke Putra Perdana. Dan dapat mencari tayar baru.
Kepada PLUS Highway: En. Zulkapli & teman. Jutaan terima kasih dari saya. Hampir 2 jam membantu saya.



Kepada MEX Highway: if you're in retail business, you already closed shop. Very lousy and no consideration to your customers. I'm really pissed off with MEX. You only want people's money.
Sumber :Zahari Md Shariff #omm



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA BOIKOT MEX HIGHWAY..saya menyesal gunakan MEX HIGHWAY kerana lepas tangan pada pelanggan tetap macam saya. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top