Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

3 bulan berkahwin saya Di halau keluar rumah, suami bawa balik betina lain mak bersubahat Aksi maksiat mereka

assalam ..admin tlg hide fb saya ... saya kawen da 3 thun ... kami kawen dasar cnta .. kami berthn 3 bln saja duduk sebumbung .. setelah dia halau saya dr rumah mak dia .. 

masa tu saya dpt tau dia kerap bawak blik tido rumah mak dia ... mak die pun terpedaya skli ... n ikutkn anak dia ..dia wat sy bergantung tk bertali selama 2 thun lbh ...

baru2 nie raya adilfitri ..sy crik dia untuk selesaikn kes kami ..tp da jadi len plak ..dia cume ckp blik kita sama2 bina blik rumah tangga kita ..sy ikut ... n menangis puas2 n bersyukur pd allah ... selama kami bersama blik ... saya akn jmpe die weken sahaja ... 

saya tk sgka plak dia bawak blik lg minah ... bila kakak ipar cter perempuan tu tido rumah mentua ..mungkin perempua n tu da berangan nk jadi bini dia la sgt ..smpai kete pun share byr ..susah sng sama2 ...kami gaduh ... suh saya blik tp npe wat pangai lg ... 

dia lbh rela backup perempuan tu ...prempuan kije nurse ..saya swasta ... saya menangis j ... pada maaal hijrah tu saya ada wat permintaan y saya nk bercerai cara baik .. dr bersama gaduh sahaja ... baik sama2 pish ..suh kawen dgn perempuan tknak ..tp bg perempuan tu harapan ..sy tau perempuan tu da hbis duit ..n da hbis masa ..

maruah tu saya tktau sebb tk nmpk ...sy kesian mak mentua n pak mentua jadi patung .. ... sy nk dia brrubh ... tp akhirnya somi saya plih dia .. n kami akn bercerai ..saya pun da failkn ... doakn saya tenang yer ..saya da 3 thun merana ..indah tu memg xde

sumber :KRT



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA 3 bulan berkahwin saya Di halau keluar rumah, suami bawa balik betina lain mak bersubahat Aksi maksiat mereka . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top