Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

ya allah tuhan saja tahu melihat suami saya tido dengan sahabat saya sendiri...apa yang perlu saya buat..





Hai...blh tolong hidekan profile saya..saya nak berkongsi sedikit cerita n ingin minta pendapat semua....

saya dah berkahwin kira2 setahun yang lalu...sepanjang saya berkahwin lagi banyak sedih dari gembira...hari2 saya menangis...


suami selalu tinggalkan saya seorang diri...suami saya juga langsung tak pernah nak jaga hati saya...bahkan bila bergaduh dia selalu cakap pasal harta...

(means kereta,motor,rumah)tu semua milik dia...dia anggap saya apa ekk sebenarnya??orang gaji ke?baru-baru ni saya terdetik untuk cari dia oleh sebab dia tak balik rumah...last2 jumpa dia dekat rumah kawan dia...

bilik yang dia tido berkunci..saya jenguk ikot tingkap...ya allah tuhan saja tahu melihat suami saya tido dgan sahabat saya sendiri...apa yang perlu saya buat...rasa macam dibodoh-bodohkan...sanggup dia tinggalkan saya sorang2 kat rumah semata_mata nak tido ngan pompuan tu....

bila saya marah dia pukul saya...kawan jenis apa macam tu laki orang dikebas...

zaman sekrang ni memang jenis kebas-mengebas laki orang ke??lagi2 lepas kejadian tu saya dapat tahu suami saya sorok pompuan tu..tak bagi dia balik...ya allah beratnya ujian ni...



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA ya allah tuhan saja tahu melihat suami saya tido dengan sahabat saya sendiri...apa yang perlu saya buat... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top