Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Tak Sangka Perempuan Tu sanggup Melakukan Perkara Terkutuk Dengan Suami Saya




Salam warga KRT. Usia perkahwinan saya dan suami baru hampir 2 tahun. Sungguhpun baru sekejap macam-macam Allah telah menguji kami. Saya mempunyai ayah dan mak mertua yang cukup bagus. Saya sgt bersyukur. Pada awal tahun ini, ayah mertua saya telah meninggal. 


Dan pada waktu itu, saya telah mengandungkan anak pertama saya. Seeaktu saya mengandung, suami telah mendapat kerja yang agak elok. Sebelum ini dia menganggur. Rezeki anak la orang cakap. Suami saya perlu pergi training sebanyak 3 kali dan setiap sesi trainingnya memakan masa satu bulan. 


Sewaktu training sesi 1, lepas dia balik, saya check phonenya. Dia ada satu whataspp group chat dan waktu tu kawan2 training dia kenen2kan dia dgn seorang perempuan ni. Tp suami saya tak layan. Waktu sesi training ke 2 saya telah jumpa sekeping gambar perempuan yang dikenen2kan tu pegang tgn suami saya. Saya melenting dan terus mintak no. Phone perempuan tersebut. 

Perempuan tersebut meminta maaf dan janji tak akan buat lagi. Selepas habis training yg ke 2 suami saya balik tapi kali ni bila saya nak check phone dia, dia tukar password tak bg saya tgk dengan alasan nanti gaduh. Saya dah tak sedap hati dah waktu tu. Rupanya kantoi bersayang2 dengan perempuan itu. Saya tengah pregnant 8 bln time tu. Kali ketiga suami saya training saya pon melahirkan anak saya. Dan anak saya hanya hidup selama 3 minggu sahaja. Saya igtkab selepas kematian anak saya, 


perempuan tu dah tak kacau suami saya dah. Tapi semua lakonan semata2. Pada awalnya saya tak percaya perempuan lain sanggup anaiya kaum dia sendiri. saya rasa bodoh sangat percaya dekat perempuan tu. umur perempuan tu baru 24 tahun. tergamak usia2 sebegitu ada niat untuk hancurkan rumahtangga orang. saya desak suami saya untuk pilih saya atau perempuan tu. 


suami pilih saya dan janji tak buat lg. Saya sebenarnya dah tawar hati dgn suami saya. Saya cuba tak pikir tentang apa yang dia buat pada saya tapi saya akan selalu pikir. Saya akan comparekan diri saya dgn perempuan tu. Saya rasa berbelah bahagi.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Tak Sangka Perempuan Tu sanggup Melakukan Perkara Terkutuk Dengan Suami Saya. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top