Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

"WhatsApp aku pagi-pagi buta semata-mata untuk? Tolonglah jangan nodai aku. Aku hanya runner yang lemah




'Kau Ingat Aku Ayam Goreng Kunyit?' - Runner Ditawar Kerja Mengunyit Jam 4 Pagi


KUALA LUMPUR - Seorang lelaki yang menawarkan perkhidmatan 'runner' dihubungi oleh seorang individu yang tidak dikenali semata-mata mahu meminta ditemankan dan melakukan perbuatan sumbang mahram.

Encik Fard, yang dihubungi pada jam 4 pagi itu, terkejut menerima mesej berbaur lucah dan songsang dari lelaki berkenaan.

"WhatsApp aku pagi-pagi buta semata-mata untuk? Tolonglah jangan nodai aku. Aku hanya runner yang lemah. Tolonglah jangan suruh saya runner benda pelik-pelik seperti ini," katanya.

Berdasarkan screenshot yang dikongsikan oleh, lelaki yang disyaki budak Wicet (WeChat) itu menyatakan dirinya kesunyian dan meminta Fard datang menemaninya disamping 'memuaskannya'. Malah dia turut menawarkan bayaran tunai sebanyak RM300.

Terkejut dan berang dengan kerja gila lelaki itu, Fard menegur perbuatan tidak senonohnya itu. Namun, lelaki itu mula melemparkan penghinaan terhadap Fard.




Insiden tersebut kini trending di media sosial. Semoga Fard pulih dari traumanya dan kembali meneruskan kehidupan seperti biasa. - The Reporter



http://www.thereporter.my









https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: lawak

TERIMA KASIH SUDI BACA "WhatsApp aku pagi-pagi buta semata-mata untuk? Tolonglah jangan nodai aku. Aku hanya runner yang lemah. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top