Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

SAYANG,SUAMI ISTERI ADA RUPA TAPI SAYANG TAK BOLEH BERANAK.-PEKERJA FARMASI SENAWANG





Maaf ye admin...arini saya memang bengang ngn satu pkje kat farmasi di senawang ni...

saya nak beli acid folic yg diorg ckp2kan aritu..saya berusaha utk mengandung,so ada yg dlm ni,syorkan beli acid folic tu...sampai je kat kaunter tu,saya tanyalah..mula2 dia tanya,ada merancang ke..

saya jawab tak...tanya umur plak..pastu tanya umur suami..tanya lg dh berapa lama kawin takde anak ni...mcm2 soalan diajukan pd saya..mcm polis...dalam hati,dia nak menjual ke nak tau hal luar dlm peribadi saya....

ada jgk yg mcm tu ye...lpas tu,dia boleh ckp...SAYANG,SUAMI ISTERI ADA RUPA TP SAYANG TAK BOLEH BERANAK...lpas tu dia ckp,mkn acid folic kalau tak beranak pun,tak guna beli....

tersentap hati saya,kat situ jugak airmata saya jatuh dek kata2 dia yg mcm mngutuk saya tak boleh beranak....suami saya sound balik,ni semua kerja ALLAH SWT...kami merancang,yg menentukannya DIA...kalau nak jual..jual je..tak payah byk soalan dan menghina perasaan org...

.kami terus blah....suami ckp,hari jumaat ni,jgn byk ckp..dia nak mengutuk,esok lusa kne pd keluarga dia...padan muka dia..saya sedih sgt2....sbb saya TERINGINKAN BABY...


Masrizah Jauhari to Kelab Ibu Mengandung Malaysia



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA SAYANG,SUAMI ISTERI ADA RUPA TAPI SAYANG TAK BOLEH BERANAK.-PEKERJA FARMASI SENAWANG. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top