Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya terjumpa alat2 ni dalam bilik suami selalu hisap rokok....apa yang perlu saya buat jika betul? Saya tanya, suami cakap xtau.

Salam..saya terjumpa alat2 ni dalam bilik suami selalu hisap rokok, saya try google..macam alat dadah, tapi saya x pasti betul atau x..apa yang perlu saya buat jika betul? Sy tanya, suami cakap xtau.

ni antara komen netizen yang pernah menggunakan benda alah ni


Nazri Zahri hmmm .. bahaye ni kak lagi2 kalau ice+kaki judi , saye dulu sebelum khawin memang hisap ice ni kak , kalau janji nak benti tu , memang janji palsu kak , rindu dye hmm hanye penagih je yang tahu , tapi ade betul yg komen sebelum2 ni cakap kalau nak settle hal ni tegur elok2 , insyaAllah bleh berubah kak .. saye sebab kan mak slalu tegur elok2 pastu cakap slalu doa bagai sume Alhamdulillahlah sepanjang tempoh pertunang tu dapat benti kak, syukur sgt2 , slagi boleh tegur elokelok , tegur je elokelok kak...kalau tak boleh ditegur tepakse la akak gune care lain je .. okay .. tu je pengalaman saye , ikhlas dari saye , sekian terima kasih , yg bener BEBAS DADAH



Sallehuddin Lalosca saya dlu pun menghisap benda ni 7tahun yg lepas, mmg ssh nak berhenti, bila nak berhenti tu perasaan rindu kt benda ni kalah rindu dgn awek, tapi cerita sy berbeza, sy sendiri yg tegur diri saya hari hari, selalu kenang apa nak jadi dgn diri sy kalau sy teruskan hidup dgn dadah, sbb kawan kawan sy semua kaki cautut, nak pergi mana mana pun takut, sbb bdn tak clean. memula tu belajar nak berhenti, asik tgk kn kawan duk isap depan mata je tak mampu nak tahan, last sekali saya lari dari kancah kehidupan tu, saya bawak diri, saya kurung diri sendiri dekat rumah family selama dua tahun, smpai btl btl sy dh tak ketagih, baru sy keluar rumah balik, mulakan hidup baru.. 😄

ada sesetgh org mmg nak brhenti tapi dia tak mampu, kita ni kalau boleh tolong kita tolong elok elok, ckp baik baik, biar timbul kt perasaan dia nak berhenti. kalau marah marah, hina, perli. mmg tidak la dia nak berhenti, lagi dia pertahankan ego dia.
 
 Cik Puan Natasya Ni la dia alat2 utk isap ice..straw merah tu utk ceduk ice dr dlm plastik..pastu buh dlm balang kaca...pemetik api dh tentu2 pilih Aladdin..laki hg ingt hg ni bodo2 kot..nsib la hg ni cerdik..jaga2 tau..yg mna duk tengok kes2 bunuh mlibatkn family..ni semua bkaitan dgn dadah jenis syabu ni..sruh la dia cuci tgn..berehat..stop ambik benda2 ni sume..
 
 
 
 Cik Puan Natasya Tak semua dadah boleh buat ketagih..Aku bckp atas pengalaman diri aku..dan kwn2..biasa la msa remeja nk try mcm2..pil kuda,E5,ganja,ice dan lgi 1 ape benda ntah nmanya yg duk sedut ikut idung tu lupa dh nmanya..TAK KETAGIH OK..ambik sekadar suka2..klau tkda tk jdi masalah..tk cari pun..tkda sakit2 bdn btuk selsema bgai..tkda plk nk rindu2..4,5 thun main benda2 tu semua..ni semua sbb kwn2..payung kembang sgt..lps dh nikah nekad trus stop..ok je tk sentuh benda2 tu..stop trus ok..bkn stop pelahan2..tkda plk kena msuk pusat pemulihan..tkde plk smpai kna ambik methadon..jgn tipu la ckp gian..ni semua atas diri sendiri..jiwa kna kental..jgn toleh blkg je..Heroin dan ketum je boleh buat gian..aku tengok mna yg dh tjebak dgn ketum ni mnyesal kot..katanya klau tk mnum..boleh sakit2 bdn..depa nk stop pn tpaksa ambik methadon..bgantung la hidup dgn methadon tu..skrg 8thun hidup aku dh bebas dgn benda2 tlarang ni semua..hidup aku bahagia dgn suami n anak3..nk ubah diri kita kpd yg lbih baik..semua tletak pda diri kita sendiri..bkn org lain..
 
 
 
 
 
 page-kisah rumah tangga
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA saya terjumpa alat2 ni dalam bilik suami selalu hisap rokok....apa yang perlu saya buat jika betul? Saya tanya, suami cakap xtau.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top