Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

KISAH BENAR-ibu ngandung atau ade baby kecik kalau boleh hati2. jangan selalu sangat kuar malam balik sebelum maghrib.


 
 
 
Nur Najwa Zulaikha Maning Asalamualaikum mummy2 semua. Saya nak kongsi kisah hidup saya mengandung kan Anak ke 3 ni. Kan saya Ada bagitahu yang dah 3 minggu masuk ward tapi tak mahu juga bersalin. Dah masuk ubat banyak Kali tapi still 2cm Dan bila Malam sakit kuat buka 3cm Dan bila pagi pula jadi 2cm balik. Cerita saya mungkin Macam mengarut tak masuk Akal tapi itu lah kenyataan nya.
 
 
 Saya dah keluar ward minggu lepas. Sebab dah Taknak masuk kan ubat lagi. Sebab dah give up. Hari2 kena Seluk kena sakit Macam nak beranak tapi baby tak mau keluar. Jadi saya Dan husband ambil keputusan untuk balik Dan fikir mungkin tunggu Sampai 9bulan untuk sakit sendiri. Tapi dokter bagi appoinment khamis lepas . Saya Dan husband pun pergi lah jumpa dokter khamis lepas. Dan dokter bagitahu nak masuk ubat Baru Dan dokter bagi pendapat untuk terus kan atau tunggu 9bulan . 
 
 
Tapi dokter Beria sangat nak saya masuk ubat untuk saya bersalin awal. Jadi saya Dan husband pun try untuk seminggu je masuk ubat Baru ni Kalau tak besalin juga balik tunggu 9bulan. Harini saya masuk ward Baru je Sampai hospital. Tengok dokter bagi bilik first class hari ni. Punya laa dokter nak bodek supaya saya stay Kat sini Sampai saya beranak juga. Dan semalam saya pergi jumpa Ustaz untuk minta air semoga dipermudahkan saya bersalin. Dari pukul 9.30 Malam Sampai pukul 12 Baru dapat story Kat Ustaz pasal problem saya punya lah lama nak tunggu Maklum lah orang Ramai kan kena lah tunggu giliran. So husband story Kat Ustaz pasal problem saya.
 
 
 Ustaz Tanya Nama saya Dan husband terus Ustaz suruh saya duduk depan dia. Ustaz cakap dalam hati cakap Allah Allah . Saya pun Ikut lah apa Ustaz suruh. Dan Ustaz pun bercakap dgn Jin Dan sembelih Jin tu. Lepastu Ustaz tu terangkan Kat saya dah husband pasal baby Dalam kandungan saya dan pasal diri saya. Ustaz tu cakap Dari sebelum saya mengandung lagi jin tu dah masuk dalam badan saya. Benda nya Bertuan tapi tuan dia dah mati.
 
 Saya Di zalimi Oleh Jin tu. Jin ni yang rancang semua ni Dari awal. Dia masuk badan saya pun Sebab dia nak berdamping dengan Anak dalam kandungan saya untuk di jadi kan tuan Baru dia nanti bila baby ni dah dilahirkan. Mungkin Sebab dia tengok saya jenis subur senang untuk mengandung jadi dia Pilih untuk masuk dalam badan saya. Dan saya pun mengandung . Kan saya Ada bagitahu masa 20week dapat Tahu yang baby Ada jantung berlubang Kepala dia Ada air Dan tangan dia Macam tak sempurna Dan usus dia Macam terkeluar Dari perut . Ustaz tu cakap baby saya jadi Macam tu Sebab Jin tu yang Makan baby saya. Dia duduk dalam badan saya.
 
 
 Jadi dia Makan baby saya Sampai baby saya jadi Macamtu . Bila saya dapat Tahu baby Ada problem masa 20 week dokter Saran kan saya bersalin awal . Dari 24week masuk ward Sampai sekarang dah 28week pun tak bersalin lagi. Rupanya benda tu yang dok on off kan pintu rahim saya supaya saya tak boleh bersalin Sebab dia nak kan baby ni hidup untuk dia berdamping nanti . Tapi kuasa Allah saya dapat Tahu baby Ada problem. Dan Allah tu nak tunjuk Kat saya yang baby saya Macam ni Dan tak mampu untuk hidup. Tapi mungkin tunggu 9bulan dia boleh hidup. Tapi hidup sebagai orang oku Dan Ada pulak Jin yang jadi kan dia pendamping. So Jin tu dah Tahu yang saya dah Tahu baby saya Ada masalah . 
 
Dia pun plan bila masuk ubat nanti tak boleh bersalin dia yang tutup pintu rahim saya. Tu Sebab 3minggu pun tak bersalin lagi. Ustaz cakap dokter Kat hospital ni pun sebenarnya dah pelik tapi dorang tetap nak masuk kan ubat .umpama Cuba Dan Cuba supaya saya bersalin juga. Ustaz cakap sepatutnya masa saya 6bulan haritu dah keguguran tapi benda tu Taknak dia sekat supaya saya tak gugur atau bersalin Sampai 9bulan Sebab nak kan baby saya . Saya pun rasa mcm betul ke ni. Ustaz tu cakap Kalau saya dapat Tahu awal Jin Ada dlm badan saya alhamdulilah baby saya normal sihat. Ustaz Tanya husband tak rasa ke perubahan isteri .suami ckp tak.
 
 Dan saya pun tak Ada rasa apa2 Cuma kdg2 rungsing je. Ustaz cakap Kalau duduk Kat Rumah mcm Ada bau terbakar tengok api dapur tutup tak Ada org bakar Sampah ke apa. Sebenarnya benda tu yang lalu dalam Rumah kita. Ustaz tu dah sembelih Jin tu semalam . Dan buatkan air untuk saya mandi Dan minum untuk sihat kan baby dalam kandungan saya diri saya Dan mudahan saya bersalin harini. 
 
Ustaz cakap inshallah lepasni mudah nak bersalin Sebab tak Ada gangguan apa2 dah. Harap saya bersalin lah dalam minggu ni. Aamiin . 🙂 Kalau mummy2 rasa Macam lain macamtu cepat2 lah berubat agar tak jadi Macam saya. Sekarang saya dah redha dengan semua ni. Mommy2 semua doakan saya mudah bersalin yea. Maaf Kalau cerita saya ni panjang Lebar. Hanya untuk perkongsian dan pengalaman 🙂
 
 kelab ibu mengandung malaysia
 



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA KISAH BENAR-ibu ngandung atau ade baby kecik kalau boleh hati2. jangan selalu sangat kuar malam balik sebelum maghrib.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top