Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

ayah saya telah mmbaca surah rukyah dan semenjak hari itu saya sering dirasuk-perbuatan ibu dan adik ipar





Assalamualaikum admin. harap sudi siarkn cerita saya dan hidekn profile saya. Saya dah berkahwin dua tahun setengah dan dikurniakan seorang cahaya mata berumur 11 bulan.

 selepas berkahwin kami tinggal bersama mil kerana mil merupakan ibu tunggal dan anak2 yg lain telah berkahwin dan berpindah dari rumah tersebut. sepanjang perkahwinan mil selalu menyuruh saya membuat kerja2 rumah ank perempuan tunggalnye. dia juga selalu merendah2 kn saya, mengumpat saya d belakang ttpi saya tdengar dan selalu mnyuruh saya jgn mmpedulikn suami saya. 


dia juga sering memerli saya sekiranya suami saya menolong saya membuat kerja rumah wlpn saya sudah sarat mgandung. ketika saya sakit hendak bsalin dia tdk mmbenarkn suami saya menemani saya d hospital..selama ini saya bsabar dn tdk pnh mgadu pd suami. ttapi smpai satu tahap saya x tahan dn saya mula mnceritakn kpd dia ttg sikap ibunye dan adik prpmnye.


 buat pgetahuan semua adik pmpn nye tgl bdekatan dn sering ke rumah. suami saya tdk pcayakn saya dn meminta saya spy jgn mmburuk2kn family dia.. lama kelamaan kami sering bgaduh.. saya rimas dgn dia tp saya syg sgt dgn dia.. saya sering berasa takut tanpa sebab, tdk boleh tdo lena, sering nmpk byg2 ktika bsendirian d rmh dan sakit bdn sgt2. 

jd pd satu hari kami balik ke rmh ibu bapa saya dan saya telah mnceritakn pglmn saya. ayah saya telah mmbaca surah rukyah dan semenjak hari itu saya sering dirasuk. stiap kali saya drasuk saya akn mnyebut mil dan sil saya telah menyihir saya. banyak ustaz yg merawat saya ttpi masalah saya msh tdk selesai. sehingga hari ini saya masih sering drasuk. ada kala saya ok ada kala tdk ok.. 


suami saya pula tuduh saya berlakon dan sgje mmfitnah family dia. sejak dr hari tu saya tgl d rmh ibu bapa saya. suami saya menuduh ibu bapa saya mlakukan sihir thadap kami dan dia spt sudah lupakn saya dan ank. saya call atau watsapp x pnh djwb. smpaikn saya call ofis dia mnyamar sbg pnjual insurans smata2 nk bckp dgn dia tp dia x knl suara saya. ada yg mgatakn kami tkena sihir pemisah dan mata suami saya sudah dtutup mmbuatkn dia x nmpk ape yg sedang blaku.. sudah bnyk saya berubat ttpi semua ustaz yg mengubati saya putus asa dgn mgatakn sihir ini tlalu kuat..


 saya tdk tahu ke mana lg saya harus pergi utk berubat. harap kalau ade yg boleh mmbantu saya d group ini. anak saya msh kecil dan memerlukan saya.. skrg ibu saya yg tolong mnjaganye. saya mahu sembuh spt sedia kala.. terima kasih pd yg sudi mmbaca kisah saya yg pjg ini..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA ayah saya telah mmbaca surah rukyah dan semenjak hari itu saya sering dirasuk-perbuatan ibu dan adik ipar. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top