Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Syarikat Filem L0c@h Jepun Buat Ujibakat Pelakon Lelaki di Malaysia-HANCUR GENERASI MUDA AKAN DATANG




Adalah ujibakat pencarian pelakon lucah lelaki di negara kita ini dibenarkan? Syarikat AV Jepun (Adult Video) sedang menghadapi masalah kritikal kekurangan pelakon lelaki. Oleh itu, syarikat AV Jepun tersebut melantik Tokyo Dreams datang ke Kuala Lumpur untuk mencari potensi bintang lucah lelaki.

Menurut sumber, syarikat itu telah mengadakan uji bakat di Singapura dan telah berjaya menemui lima pelakon lelaki daripada 25 orang yang menghadiri uji bakat.

Dalam temu bual dengan Sunday Register, pengurus studio pengambilan Shime Tashiaki berkata, “Kami melihat beberapa pelakon hebat pada uji bakat Singapura dan menawarkan sebanyak lima kontrak kepada mereka yang terbaik.”

“Kami kini berharap untuk mencari pelakon berbakat di uji bakat kami di Malaysia, yang akan diadakan di Kuala Lumpur. Pada ketika ini, kita dalam proses mencari tempat yang sesuai. ”

Perkara seperti ini adalah haram di Malaysia, tetapi menurut laporan dari Press Union, uji bakat Singapura dilakukan secara rahsia di mana pengeluar tidak mengumumkan masa dan lokasi, tetapi sebaliknya berkongsi siri petunjuk bagi mereka yang mahu menghadiri ujibakat tersebut. Dengan itu menjelaskan mengapa hanya 25 orang muncul ketika ujibakat di Singapura berlangsung.

Uji bakat Malaysia perlu mengikut proses yang sama, tetapi kita tidak pasti jika mereka dapat mengunakan helah yang sama, memandangkan Malaysia merupakan negara yang agak konservatif dan berita uji bakat bintang lucah lelaki tersebut pasti akan mencetuskan kemarahan di kalangan rakyat.
...

Untuk makluman, perkara ini bukan kali pertama diadakan. Uji bakat pencarian bintang lucah di Malaysia telah dijalankan sejak beberapa tahun kebelakangan ini. Bagi tahun ini, ujibakat tersebut akan diadakan dari pertengahan hingga akhir bulan Jun.

Oleh itu pihak keselamatan diminta memantau perkara ini dengan ketat.






https://viral.arif.my/syarikat-filem-lucah-jepun-buat-ujibakat-pelakon-lelaki-di-malaysia/







https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA Syarikat Filem L0c@h Jepun Buat Ujibakat Pelakon Lelaki di Malaysia-HANCUR GENERASI MUDA AKAN DATANG. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top