Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

suami saya macam xmengaku saya mengandung anak die je..saya dan suami rancang sendiri xnak anak rapat2 tapi xtau cam ne leh sangkut 2 yang suami pelik.

 sekadar gambar hiasan


hi tolong rahsia kan profil saya ye..saya nak share cikit masalah saya..sekarang saya mengandung 2 bulan anak ke3 yang ke2 baru setahun lebih tapi suami saya cam xmengaku saya mengandung anak die je..

saya  dan suami rancang sendiri xnak anak rapat2 tapi xtau cam ne leh sangkut 2 yang suami pelik..sekarang ni pun kalo saya pening ke sakit perut ke die cakap saya mengada2 tapi memang saya xlarat.

.tambah lak die suruh jage mak die padahal leh adk beradik die jage tapi die xnak saya yang xlarat ni gak kene masak dan urus kan mak die dengan anak masih kecik2 lagi nye..die kalo kuar keje pun dari pagi sampai la malam ari cuti pun lepak dengan kawan2 saya la kane handle sume.

.kadang2 mil ni ssje je nsk tengok kteorg bergaduh bile suami balik die mengadu cam2 suami pun marah la saya..dah xtau nak wat pe dah hanya air mata jela mampu kuar ksn..

tertekan sangat dah sampai rase nak gugur kan kandungan ni sebab suami xkisah pun pasal saya dan anak dalam ni yang penting mak die je..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA suami saya macam xmengaku saya mengandung anak die je..saya dan suami rancang sendiri xnak anak rapat2 tapi xtau cam ne leh sangkut 2 yang suami pelik.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top