Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

.jodoh sampai buat kali ketiga..duda ank 6,allhamdulillah anak2 cukup menghormati aku..dan amat rapat denganku..

Assalamualaikum admin..mohon share untuk Sekadr perkongsian...aku dah dua kali gagal dalam rumahtangga..
Pertama..mungkin disebabkan usia kami muda,aku 22 dan suami 21,rumahtangga kami goyah dan hanya mampu bertahan 7 tahun dan punyai seorang putri..namun hubungan antara aku dan exx hubby,isteri barunya dan juga keluarga mertua amat3 lah baik hingga lah sekarang..pernah jugakla ex MIL tanya..taknak rujuk balik ke??


aku cume tersenyum..dan pernah jugaklah exx hubby ajak kawen lagi dan jadi bini no 2..jawapan aku tetap TIDAK.aku takkan hampakan hati isteri barunya dan juga aku dah tak mampu untuk mencintai exx hubby..mungkin sampai situ saja jodoh kami sebagai suami isteri..

Jodoh kedua..hancur musnah kerana janda anak sorang dan SELAYAKNYA digelar PERAMPAS..mana hati kau wahai perempuan??sanggup merampas suami orang dan aku digelar...dimaki dituduh tak pandai jaga laki...ape kau tahu hal dalam rumah tangga aku wahai perempuan lahanat? Pagi2 aku bangun cari rezeki semata2 nak isi minyak moto dan bekalkan nasi tok laki aku..makan minum dia aku jaga..masak makanan kegemarannya,basuh kain bajunya..pakai tangan taw lahanat...soal tempat tido takyah cakap lah...aku dulu yang panjat dia..


Dan en.somi yang tak kenang budi...berbulan2 ko tipu aku..cukup pandai ko berlakon..pukul12 malam balik keje katanya lapar belom makan..aku sediakan makan..dan sememangnya setiap malam aku akan masak semata2 tok ko .. pastu tipu aku kata ada urusan keje..outstation 3 hari tanpa sebarang khabar berita..coll wassap..langsung tak dapat...anak asyik bertanyakan ko..aku call mak bapak ko tapi katanya diorang pon tengah risau jugak ni...kononnnyaaaa laaaaa... 


rupa2nya dah berpakat dengan mak ayah ko bawak perempuan perampas tu balik kg untuk diperkenalkan..baik jantan baik betine dua2 merenyam...,bila dah pecah rahsia ko nak pujuk aku lah kononya cume nak kikis duit pompuan tu sebab ko dah banyak berhabis duit kat dia...bila dah cukup...ko kata nak tinggalkan dia...ehhhh jantan...sila meninggal la dengan hasil duit haram tu...aku masih mampu tanggung anak aku dengan hasil titk peloh aku..jalan nya cume satu...CERAI...aku dah tak mampu nak hidup dengan manusia penipu macam ko dan jugak keluarga ko..dan aku tak heran seandainya perempuan tu rampas ko dari aku..ambiklah..aku sedekahkan BARANG YG AKU DAH PAKAI..allhamdulillah aku lepas dari sengsara..

.skank turn perempuan perampas tu pulak rasa ape yang aku pernah rasa spnjang bersama dia..mendapatlah kauuu kaki tangan dia kemuka badanmu andai mnjawab bila bgaduh nak2 pulak pompuan perampas ni mulut puaka...btw aku bersyukur sesangat walaupon dia panas baran..4 tahun bersama,skali pon dia tak pernah jentik aku..MEKASIH BYAK2 walaupon ko crita kat seme orang yang aku dah kene sepak penampar trajang dgn ko walaupon sekadar cerita...WAHAI PERAMPAS...AKU MAAFKAN KAMU...AKU HALALKAN APE YG TLAH KAU LAKUKAN...jangan mnyesal suatu hari nt...


Dannnnn sekali lagiiiii....Siapa aku utk menolak takdir tuhan..jodoh sampai buat kali ketiga..duda ank 6,allhamdulillah anak2 cukup menghormati aku..dan amat rapat denganku...doakan agar kebahagian ini akan jadi yang terakhir buatku...





https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA .jodoh sampai buat kali ketiga..duda ank 6,allhamdulillah anak2 cukup menghormati aku..dan amat rapat denganku... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top