Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

adik ipar juga suka pegang anak saudaranya sambil pegang anunya sampai tegang dan tengok mana2x anak saudara yang perempuan...adik ipar sindrom down




salam....tolong hide kan fb saya..
saya dah berkahwin selama 16 tahun....dalam tempoh tu pelbagai dugaan yang telah ditempuhi..



Bermula dari anak pertama yang rezekinya kembar sampailah yang kelima anak perempuan....
masalah saya ialah sikap suami yang suka maki hamun bila bergaduh...akan keluar perkataan bengong, bodoh , gila babi dan berbagai.lagi perkataan yang menyakitkan...punca pergaduhan biasanya daripada keluarganya...



Saya mempunyai adik ipar yang sindrom down dan mempunyai nafsu yang kuat...adik suami tu tinggal bersama mil...saya ada anak perempuan berumur 14 tahun dan 2 tahun...jadi saya sangat berhati2x bila balik kampung....anak2x perempuan saya tak bagi tidur di ruang tamu..biarla tidur bersesak dalam bilik saya...



adik ipar juga suka pegang anak saudaranya sambil pegang anunya sampai tegang dan tengok mana2x anak saudara yang perempuan...ini menjadi punca pergaduhan saya kerana suami tak percaya dan dia anggap itu biasa dan anak saya salah sebab duduk dekat adik ipar tu..adik ipar juga tak boleh dihalang kemahuannya dan dia akan mengamuk...jadi setiap kali balik kg kami tak boleh nak kemana2x kerana suami kena bawa adiknya berjalan2x..


.jadi ini menyebabkan saya tension kerana dah 16 tahun kawin baru 2 atau 3 kali kami ke bandar yang lain duduk di rumah sebab suami kena bawa adiknya berjalan...kami balik kg agak kerap sebab cuti yang banyak..tapi setiap kali balik kampung kami akan bergaduh...suami bila bergaduh akan maki saya..ada komen tak....

komen netizen--
Anak2 masalah OKU macam SD, ADHD, AUTISME mmg mempunyai kecenderungan seks yang tinggi.. mereka punya keinginan seperti orang lain tetapi tidak tercapai akalnya seperti kita untuk mengawal dan melepaskan nafsu mengikut cara yang betul.. ketika saya praktikal 10 tahun dlu ada murid saya masturbate dlm kelas.. apa kami cikgu2 buat kami asingkan dia tarik dia ke bilik air dan mandikan dia.. kena selalu cakap kat dia bahawa apa yang dia buat tu salah.. tak boleh buat depan orang.. tu hal peribadi.. bukan boleh tunjuk kat org.

Nak tanya adiknya sekolah tak.. kalau sekolah minta cikgunya tekankan bab tu.. sbb ngan cikgu dia lebih mudah faham dan akan kurang mengamuk..

Penerangan yang berterusan dan berhemah perlu sampai dia faham.. apa yang dia buat tu salah.. tp kita tak boleh marah dia sbb akalnya tak sama mcm kita.. kesian dia.. ada keinginan tapi tak dapat lepas.. cuba letakkan diri kita kat dia.. kalau tak dapat mmg boleh jadi gila kan..

Ajarkan dia mengaji.. selalu dengarkan ayat quran supaya jiwa tenang.. isikan rohaninya.. jangan biarkan dia bersendirian..

Kalau dah buat semua masih tak berkurangan tabiatnya elokla bawa ke pakar.. mereka tahu apa perlu buat.. jangan biarkan dia.. kesian pada kedua belah pihak..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA adik ipar juga suka pegang anak saudaranya sambil pegang anunya sampai tegang dan tengok mana2x anak saudara yang perempuan...adik ipar sindrom down. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top