Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Dia terpaksa terima perempuan tu seorang anak dara tua....Tapi dia masih bersungguh2 nakkan saya....

Assalamualaikum warga KRT....
Mohon admin hidekan profile nie sebab saya guna FB kawan saya... Pertama sekali saya minta maaf kalau ada yang xfaham jalan citer saya... 


Admin tolong attach sekali screenshot tu... Saya nak minta pendapat dari warga KRT... Saya dah berkawan dengan duda anak 2 hampir 3 tahun... Tapi hubungan kami tak berakhir ke jinjang pelamin kerana dia terpaksa berkahwin dengan pilihan keluarga dia.... 

 Dia terpaksa terima perempuan tu seorang anak dara tua(sekarang dah jadi isteri dia).. Atas sebab itu pilihan keluarga & perempuan tu selalu jaga & bawa anak2 dia keluar.... Mereka dah bernikah hujung bulan januari lalu & majlis walimatulurus akan diadakan pada hujung bulan 3 nie....

 Semenjak dia dah menjadi suami orang, saya dah mula mengelak & menjauhi dari dia.... Tapi dia masih bersungguh2 nakkan saya.... Tak dinafikan memang saya masih sayangkan dia.... W/pon dia dah jadi suami orang, dia masih nak kami berhubung macam dulu... Dan malam tadi dia cakap "ayang masih ada abg... Abg akan usahakan ...." Utk pengetahuan warga KRT sepanjang dia menjadi suami perempuan tu, hidup dia tak pernah rasa bahagia... 

Dia ceritakan semua yang berlaku... Wife dia tak pernah nak tolong dari semua aspek... Bila saya tanya dia "abang menyesal ka kawen dengan bini abang tu" dan dia jawab "kalau menyesal pon dah tak boleh nak buat apa".... Sy sangat kesiankan dia.... Sebab susah senang sepanjang kami bercinta kami akan tetap sama2 harungi.... 

Patut ka saya layan dia sama seperti dulu & menunggu dia untuk jadikan saya isteri dia... Atau pon saya
perlu lupakan & tinggalkan dia.... Mohon pandangan dr warga KRT....



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA Dia terpaksa terima perempuan tu seorang anak dara tua....Tapi dia masih bersungguh2 nakkan saya..... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top