Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Suami saya mempunyai 1 tabiat iaitu suka balik lambat..kalau balik kerja dia akan melepak dulu dengan kawan2.kadang pukul 3 pagi..

sekadar gambar hiasan

Assalamualaikum warga krt..
Saya nak meluahkan perasaan dan nak minta pendapat kalian..
Saya dah berkahwin dalam tempoh 4 tahun dengan suami dan dikurniakan seorang anak lelaki yang berusia 3 tahun..



Suami saya mempunyai 1 tabiat iaitu suka balik lambat..kalau balik kerja dia akan melepak dulu dengan kawan2..minum2..ataupon dia akan balik rumah awal semata2 nak main futsal. Saya xkisah kalau pasal futsal tu sebab saya faham hobi dia..tapi yang saya sakit hati bile habis futsal dia akan melepak dengan kawan..
dulu awal perkahwinan mase saya mengandung anak first saya selalu merajuk tapi disebabkan kami duduk dengan keluarga maka mungkin dia rase tak ape balik lambat..



Tapi sekarang kami dah pindah sebab beli rumah baru..tapi perangai dia tetap tak berubah..sekarang saya pregnant 5 bulan..awal kehamilan..saya mengalami alahan teruk dan xdapat masak..saya dan anak hanya mampu tunggu suami balik untuk beli makanan sebab nak beli makanan kat luar pon saya xtahan dengan alahan..tapi malangnya suami tetap balik lambat.asyik2 promise nak balik awal..


bile call xangkat bile tanye cakap on the way..kami anak beranak pernah tido kelaparan tunggu suami sebab tak ade makanan kat rumah..habis first trimester alahan saya dah kurang..saya gigih masak sendiri..tapi sekarang ni perangai suami saya makin teruk..makin lambat balik..kadang pukul 3 pagi..saya rase sedih.

.dengan keadaan saya yang mengandung dan kene jaga ank lelaki saya yang lasak dan cerewet makan,saya perlukan suami saya..apatah lagi saya potty train anak saya sendiri..saya rase bertambah letih sebab tujuan saya dapat membantu suami untuk ringankan beban untuk beli pampers anak..suami selalu balik lepas pukul 12 tengah malam..bila tanye ade je alasan..kadang2 kami gembira bile dia balik awal..


tapi rupenye balik untuk tukar baju untuk main futsal..anak saya yang petah tu sampai cakap ayah dah tak sayang kan kite lagi mak.macam2 saya buat untuk ambil hati dia..saya tegur,bergaduh,merajuk..semua saya dah buat supaya dia insaf dan xbalik lambat lg..tapi bile dia susaah saya jugak dia carik..saya bayar separuh komitment bersama diam.saya xberkira utk bayar belanja dapur even kadang2 dia selalu pinjam duit saya..saya stress kat rumah dengan keadaan mengandung sekarang.sampai sy rase nk bercerai.hari2 makan hati buat keje sorg2 sedangkan saya pon bekerja seperti dia..sy pon letih jugak..sy bukan robot..sy korbankan hobi dan waktu saya dengan kawan2 semnjak sy kawen..


Dia seorang suami dan ayah yg penyayang..cume dia slalu tak ade bile sy perlukan dia.tambahan sy kerja shift.waktu cuti sy xsama dgn waktu cuti dia..jadi sy mengharapkan waktu mlm adalah waktu utk kami spend mase bersama2 dgn kluarga.



Maaf jika coretan ini terpanjang dan maaf jika mana2 pihak mengatakan sy suke memperbesar2kan cerita..hanya sy yg mengalami..sy mohon nasihat kalian..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Suami saya mempunyai 1 tabiat iaitu suka balik lambat..kalau balik kerja dia akan melepak dulu dengan kawan2.kadang pukul 3 pagi... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top