Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

suami hanya datang dan peluk saya klu dia nak bersama saja lepastu biarkan dan hobi peliknya gemar tayang spender depan anak


sekadar gambar hiasan
 
assalamualaikum admin mx hide fb saya ye.. saya cuma nak mx nasihat pendapat tentang suami saya.. kami ada anak perempuan yang dah paham bahasa.. 

suami klu balik kerja xde nya nak lepak dengan kami ni dia memang suka bersendri main hp or duduk bilik khas dia.. bila dia nak bersama dengan saya dia lepak la dengan saya ni sebab nak mx main kan.. dia ni klu balik kerja suka nak sentap muka nak masam.. kadang2 saya tanya ada masalah apa kat tempat kerja boleh cerita saya wife xpernah saya xdengar.. 

tapi dia xnak citer tapi boleh kuar nak jumpa kawan katanya nak mx pendapat.. dia xpernah bagi nafkah kat saya.. duit dapor 200 sebulan.. itula je yang saya beli lauk untuk hari2.. 

lagi 1 dia ada 1 perangai suka pakai sepender lepas tu tunjuk kat anak perempuan kami ni.. anak pun dah nampak lain sebab suka pegang suka selak kain dia.. saya dah tegur banyak kali tapi xmakan jugak.. saya risau kat anak saya ni..lagi klu kami kuar mesti tiap kali kuar dia nak baran.. contoh bila anak buat perangai saya pegang makan turn dia jaga anak ..

 so dia akan tinggalkan anak kat tempat dia bawak anak tu dan datang kat saya tanda marah suruh cepat makan. saya la kelam kabut p ambik anak jauh2 risau la orang ambik dia. lagi klu kuar tu kami selalu naik mtor dia punya bawak motor tu macam xsabar nak mampos.. trafik light merah yang lain hijau kete tengah banyak lalu dia main jalan je..

 bila tegur dia cakap xkene kan so diam.. hmm entah lah.. saya xtaw apa istimewa saya sebagai isteri dalam rumah ni berbakti pada dia jaga makan pakai masak saya uruskan.. tapi selalu kene herdik bodoh x guna .. ade masalah xnak citer..

 hmm. saya  sendiri saya xcantik gemok kulit gelap x menarik dia buat saya macam bibik x berbayar je.. hmm entahlahh

kisah rumah tangga



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA suami hanya datang dan peluk saya klu dia nak bersama saja lepastu biarkan dan hobi peliknya gemar tayang spender depan anak. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top