Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya alami tekanan perasaan melampau...budak tu bawak malang pade saya!!!sebab die,saya gaduh dengan suami..sebab die bapak saya mati..


sekadar gambar hiasan


Salam admin...
Saya pernah meluah & pernah mintak nasihat kawan2 dekat sini...sebab jiwe saya ni dah tak tertanggung lagi...
Saya mohon sangat pade admin...klu ade orang pernah tau sape saya lepas bace luahan saya ni...mintak sangat2 jase baik admin tolong rahsia kan...

Saya seorang ibu anak due...sejak melahir kan anak no2,jiwe saya tak penah tenteram.saya tak penah suke pade anak no2 saya.saya tak pernah anggap die lahir dari rahim saya.dalam hati saya ni,saya tak penah ngaku die anak saya.saya tak boleh tengok muke die.perasaan benci tu membuak2 setiap hari.saya sentiase mohon pade tuhan,mintak tuhan buke pintu hati saya untuk terime kehadiran die dalam hidup saya...tapi tak boleh.macam2 care saya da lakukan.saya cube untuk sayang die,tapi tak boleh!!



Orang lua boleh la becakap..
(Puan buat la solat.puan bace ayat2 suci al-quran hari2.sentiase istifar puan.sentiase ingt tuhan.saba puan)
Tpi puan2 tuan2 dekat lua sane taux...walau ape yg sy dah lakukan tetap sukar utk sy menerime die anak sy!!jiwe sy berperang setiap hari..hati sy sakit setiap hari...makin hari makin tekanan perasaan sy ni.kadang sampai sy rase na bunuh diri sbb tak tahan!!!

Sepanjang saya kandung kan die...saya alahan yang terok..suami sentiase marah2 saya klu saya mengadu sakit..setiap kali mengadu sakit,saya dimarah..saya handle sendiri badan dan sakit saya..saya kandung kan die,aruah ayah saya yang mengidam...same seperti anak yang sulung...ayah saya yang mengidam...satu hari bapak saya meninggal sebab tak tahan dengan alahan & tak boleh makan...bukan tu aje...badan saya kering2 terok mase kandung kan die...masalah betimpe2 mase saya kandung kan die...


Satu ari...saya rase macam nak besalin..itupun suami masih marah2 saya sebab kate nye saya lambat besiap,lambat pegi pagil kakak saya..saya ditahan wad..dokte xnak bagi saya besalin sebab masih awal 30minggu..saya memang dari sebelum tu lagi,saya memang nak beranak awal..sebab saya dah malas na bawak lagi budak ni dalam perot saya..jadi,ni peluang keemasan...saya pure2 sakit..akhirnye saya besalin..dah lahir,doktor tak bagi saya lihat wajah die.die terus di masukkan dalam akubater..sepanjang die di nicu,saya rase die menyusah kan saya..

Mase baru besalin pun,saya masih atas katil..nak blik..suami datang dalam keadaan marah.saya rase tekanan sangat!!ape salah saya sampai datang nak jemput saya dalam keadaan marah...

Pendek kan cite..baby dah balik rumah..saya cederekan die..macam2 saya buat at die..saya suke tengok die sakit..saya suke tengok die menangis..saya ngadu at nes kk..saya jumpe pakar saikitri..dokte tu india.ape die tau.suami bawak jupe orang pandai2..ye,saya memang dalam tekanan sebab suami..lepas tu,suami da berubah..saya pun happy lepas tu..metue nak jage anak saya,saya xbagi..jadi saya bawak balik untuk bele die...

Saya ingat,saya mampu ubah diri saya..saya jadi seorang pemarah.seorang yang xboleh ditego.seorang yang mudah sentap..& paling terok,saya makin benci pade anak no2 saya.setiap hari saya nak die mati..saya nak die hilang dari mate saya..

Terus terang..sebab die badan saya makin lem
budak tu bawak malang pade saya!!!sebab die,saya gaduh dengan suami..sebab die bapak saya mati..ah!!!dalam menulis nipun,saya dalam keadaan marah..dalam keadaan benci at die..

Tolong..saya tak mampu nak bendung perasaan ni..saya sayang suami saya,sayang anak2 saya..saya tak nak diri saya hilang kawalan..selame saya beleh die,saya tahan perasaan saya dari cederekan die..tapi semalam,saya tak mampu lagi betahan..saya tengok muke die,gamba die pun..saya nak marah..nak hempas segale barang!!rase nak bunuh die..

Saya tefikir..jalan tebaik saya serah pade orang..tapi saya takut pade suami..die sayang sangat at anak no2 tu..klu nak serah pade mak die..nanti saya balik kampung,nampak lgi muke budak tu..saya jadi hilang kawalan lagi...saya takut puan2...saya dah buntu..
Semangat saya dah jauh..sebab selalu di marah,diherdik..
Atau patut saya ke yang mati??

Tolong bantu saya..takde sape yang faham ape yang saya rase...tolong..




https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA saya alami tekanan perasaan melampau...budak tu bawak malang pade saya!!!sebab die,saya gaduh dengan suami..sebab die bapak saya mati... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top