Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Saya ada masalah dengan ayah saya,dia panas baran dan suka pukul saya sejak kecil ...Bila saya nangis saya ingat dia kesian rupanya dia pukul lagi teruk

sekadar gambar hiasan

Saya perempuan berumur 23 tahun,masih bujang. Saya ada masalah dengan ayah saya,dia panas baran dan suka pukul saya sejak kecil .Saya masa kecil dulu agak aktif dan bila saya buat salah kecil pun dia akan pukul saya. Contohnya bila saya terperap saja dalam bilik dia pukul lah. Bila dia tengok saya mghadap buku 24jam dia ugut nak bakar buku. Pernah sekali seluruh badan saya gatal2 saya pun garu lah. Dia tanye kenape gatal saya cakap xtahu pastu dia tarik rambut dan kerjakan saya.


Bila saya nangis saya ingat dia kesian rupanya dia pukul lagi teruk selagi saya x berhenti nangis. Pelik tak?
Banyak lagi part pukul bantai yang saya pun x sanggup nak ingat. Saya x lawan masa kecik2 dulu .Saya sabar je tapi hati xpayah cakap la sakit sangat2, saya pendam je.


 Mungkin sebab pendam dan tahan sabar kot sekarang saya jadi panas baran , suka mngamuk dan melawan. Derhaka ke saya? Bila saya mengamuk ayah saya jadi macam takot nak pukul saya. Saya trpaksa melawan untuk mmpertahankan diri. Derhaka ke saya ??
Bila umur saya masuk 21 dia dah x pukul tapi masih menyakitkan hati saya. 



Setiap perkataan yang keluar dari mulut dia banyak maki hamun je x pernah pun nak nasihat yang baik2 . Saya dapat keputusan cemerlang dalam akademik dan dapat tawaran sambung belajar tapi terpaksa tolak sebab ikot cakap dia. Dia kata nti menyusahkan dia . Duit xde. Saya berniaga part time pun xbole ada saja yang dia x puas hati padahal bukan menyusahkan dia pun. Saya pakai kete pun dia kata saya berlagak padahal saya bayar duit sendiri,saya kje dan kete berguna untuk saya berniaga part time.


 Saya ada penyakit kulit. Jadi duit saya banyak la jugak habis untuk saya beli ubat. Tu pun dia nak marah cakapdah tahu xsembuh xapayah la membazir. Padahal saya lansung xpakai duit dia. Malah saya tolong lagi beli barang2 dapur tiap minggu. Bila xjumpa cari duit dia tuduh saya ambil padahal dia lupa letak mana. Lama2 duduk dalam rumah ni rase macam sakit mental pun ada. Saya jugak takot nak berkenalan dengan mana2 lelaki sebab ayah saya cakap klu saya kawin nanti kena cerai sebab suka menderhaka. 


Derhaka ke kalau saya tinggikan suara kat ayah saya? Saya xtahu kenape ayah saya pelik . Saya nak tegur dia biar pemikiran dia brfungsi dengan baik.
Derhaka ke bila saya terpaksa melawan untuk mempertahankan diri dari dipukul? Klu sy lawan dia takut dh nk pukul. Derhaka ke sy?
Sy takut akn kifarah



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kejam

TERIMA KASIH SUDI BACA Saya ada masalah dengan ayah saya,dia panas baran dan suka pukul saya sejak kecil ...Bila saya nangis saya ingat dia kesian rupanya dia pukul lagi teruk . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top