Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Remaja wanita di rogol 13 pemandu lori selama 12 hari

sekadar gambar hiasan


Remaja wanita di rogol 13 pemandu lori selama 12 hari|Nasib malang yang menimpa seorang gadis remaja 12 tahun bunga (bukan nama sebenar) menjadi kekerasan seksual yang dilakukan oleh 13 pemandu lori selama 12 hari berturut turut.

Bunga yang telah selamat ditemukan menceritakan bahwa dia telah dijual oleh rakan ayah kandungnya sendiri.

Katanya kejadian bermula ketika suspek datang kerumah pada 27.02.2017 lalu.

Kerana suspek kerap datang kerumah mereka di Samarinda ,mangsa tidak menaruh rasa curiga kepada rakan bapanya itu yang sebenarnya memiliki niat jahat.

Mangsa kemudian dipujuk konon suspek disuruh ibu mangsa untuk mengambinya, tampa sembarang soalan mangsa mengikut sahaja memandangkan sudah lama tidak berjumpa ibunya itu.

Sejak daripada itu bunga dikatakan hilang hingga bapanya membuat laporan polis.

“Sejak itu anak saya hilang, saya sudah berusaha mencari dan  saya ketahui kalau rakan saya juga yang bawa anak saya. Di situ saya langsung cari suspek, dan pada awal bulan ini saya dapat suspek, tapi anak saya belum katanya.

Hinga 11 hari bulan March kelmariN bunga ditemukan oleh anggota polis merayau ditepi jalan.

Bunga berkata selama dalam tahanan selama 12 hari itu,ia telah di rogol paksa oleh 13 lelaki yang tidak dikenalinya. katanya membeikan  laporan di balai polis yang ditemani oleh ibunya.

Bagaimanapun menurut ibu mangsa Tini 28 tahun yang setia menemani anak satu satunya itu mengatakan bahawa anaknya itu tidak hanya di rogol bahkan dipaksa untuk menghisap dadah jenis sabu.

Anak saya menceritakan semuanya,saya tidak kuat hingga saya menangis mendengarnya.katanya.

Sementara pihak polis masih lagi mengembangkan siasatan,hingga kini 13 suspek yang diburu masih lagi dalam pengejaran.Sementara rakan bapa mangsa terus disoal siasat dalam tahanan

http://eberita.org/remaja-wanita-di-rogol-13-pemandu-lori-selama-12-hari/




https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kejam

TERIMA KASIH SUDI BACA Remaja wanita di rogol 13 pemandu lori selama 12 hari. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top