Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

mentua saya yang membuka aib saya..memalukan saya kat.laman sosial..bukan saya je..malah family saya sekali turut menjadi mangsa..


Salam wrga krt..mohon admin hide kan profil saya..
Saya pernah mengirimkan kisah saya dalam krt ni dlu..masalah tentang mentua saya yang membuka aib saya..memalukan saya kat.laman sosial..bukan saya je..malah family saya sekali turut menjadi mangsa..bila dia meletakkan foto family saya kat media sosial..



Itu kerana saya ada sedikit krisis dengan anak perempuannye..dan dia masuk campur urusan kami..
Biasa la..bila orang tua mssuk csmpur..benda kecik boleh jadi besar..
Ok..masalah saya sekarang ni..suami saya bawa saya balik ke kampung dia..kerana ada pahlwanan bola..dan dia balik kerana nak jumpa dengan kawan2 dia..


salah ke saya..kalau saya mengambil keputusan untuk tidak balik ke rumah mentua saya..saya hanye tido di hotel je dengan anak2 saya..tapi saya xpernah melarang dia balik rumh mak dia..saya siap suruh dia tido umah mak dia lagi..saya xpernah melarang dia memberi ape saje untuk ibunye..saya cuma belom bersedia untuk buatmu ibu nye..kerana perkara 6bulan lepas masih lagi xdapat saya lupakan..
Saya jadi sakit ati dan benci sangat dengan mentua saya..



Saya cuma mintak masa dengan suami..untuk berikan saya ruang..jangan memaksa saya untuk jupe ibunye..biarlah hati saya iklas untuk memaafkan..
Semalam suami nak bawak anak2 jupe ibu dia..tapi saya xizinkan..kerana mentua pernah cakap..anak2 saya bukan cucu2 dia..dia xnak ada cucu dari rahim saya..salah ke jika saya tidak mengizinkan suami bawak anak2 jupe dia..



Dulu dia selalu mendoakan di laman sosial..supaya saya akan dimadukan..supaya suami akan mendapat yang lebih baik..dia pernah menyamakan saya dengan binatang..xmudah saya nak lupakan..
Sampai saya hampir bersedia untuk hilang suami..saya mengambil keputusan.untuk suami menceraikan saya..sebab saya sudah xsanggup dihina..memang masa tu suami backup saya..masa tu suami kat luar negara..tapi bila dia balik sini..dia dah lupa ape yang ibu dia dah buat kat saya..
Saya tahu..akan ada yang kecam saya..


cakap saya cuba nak putuskan hubungan seorang anak.dan ibu..jujur saya cakap..saya xpernah.terniat untuk berbuat camtu..sebab saya tahu keberkatan seorang  anak ada pada ibunye..saya masih xdapat untuk memaafkan ibunye..jika suami mengambil keputusan untuk meningalkan saya sebab ibu nye..inshaallah..saya akan redha..saya ibu muda yang berusia 25tahun..mempunyai 2orang anak perempuan..mohon bagi pendapat untuk saya..sampai sekarang saya xbertegur dengan suami..dia ajak makan pom saya xnak keluar..saya berkurang je kst hotel ni..hati masih sakit tentang peristiwa semalam..tq admin..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA mentua saya yang membuka aib saya..memalukan saya kat.laman sosial..bukan saya je..malah family saya sekali turut menjadi mangsa... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top