Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Baru setahun jadi janda dah kemaruk suami orang - inilah pengakuan janda yang bikin panas

Assalamualaikum KRT sila hide profile saya... Minta maaf terlebih dahulu... Umur saya 23Tahun... Baru setahun Janda... Ank 2... Lepas setahun Janda... Jumpa seorang lelaki tp suami orang... Umur 52 Tahun masalah nya sekarang wife dia.... 


Wife dia x mampu nk bagi nafsu batin untuk dia... Wife dia sendiri bg greenlight sruh kawin lg... Bila lelaki tu dh ada saya... Wife dia pula mcm org meruyan x jd bg laki dia nikah dgn saya... X tau lh apa kehendak wife dia... Lelaki kan... Cb tanya kt lelaki kt luar sana...tahan ke x nafsu tu... X kan.?????? 

So jgn kecam saya... Saya cuma insan yg menumpang kasih... So far pasal nafkah dan tanggungjawab dia kt ank2 dia dan isteri pertama dia x prnh d abaikan.... Sampai dia jumpa saya pun x prnh sesen pun dia abaikan... Ya kata org cinta itu buta... Tp saya x lh sampai nk sruh diaorang bercerai berai... Skrg ni wife dia sedaya upaya nk pisahkan saya dgn hus dia... Itu baru setakat bercinta... Belum nikah lg dgn hus dia..... 

Sila bg pandangan sama ada harus ke x saya teruskan hubungan ni.???? Walaupun dia tua seakan umur bapa saya tp saya sygkan dia.....saya rasa selesa brsama dia....apa2 semua masalah dia dan kegembiraan dia bersama anak2 dan isteri pertama dia luahkn dgn saya.... Sedikit pun saya x rasa cemburu... Malah merasa sangat bertuah kerna dpt melihat keluarga bahagia mcm tu cuma itu lh msalah dia... Isteri dia x dpt nk layan kehendak hati suami dia... Salah kh suami dia nk kawin lg.?????
 
Anak dia 3 orang je.... Semua dh dewasa... Semua kehendak isteri dan anak2 semua dia turutkan.... Begitu juga dgn saya....apa yg saya nk semua dia bg... Sama adil.... Cuma dia lebihkan isteri pertama lh kerna dr dulu smpai skrg susah senang ttp brsama... 

Kira nya saya ni menumpang senang dan kemewahannya lh.... Jujur dr hati niat saya mula2 nk duit dia ja... Lepas lama kenal dia bg segala2nya kt saya.... Dia cerita segala2nya masalah dia kt saya saya mula rsa kasihan dan menyayangi diri nya... Ya Allah masih ada lg kh suami spt dia d dunia ini... Walaupun niat hati ada nk kawin no 2 tp bila pandang isteri pertama rsa kasihan.... Isteri pertama pulak kjp bg kawin kjp x bg....

smpai bila nk siksa batin suami dia.?????? Setiap kali hus nk minta bersama... Ada2 saja alasan....smpai lh depan muka saya sendiri isteri dia mengaku x dpt bg batin utk suami dia... Tp bila suami berhajat nk kawin lg dia x bg.... Minta maaf... Saya pun p'puan..... 

Saya tahu apa kehendak seorang lelaki... Tp wajar kh sbg seorang isteri bila suami dh bg segala2nya kt isteri kemewahan, keinginan, d lyn mcm permaisuri..... Cuma 1 aja permintaan suami.... Bermadu... Nikah 1 lg.... Itu saja.... Org lain senang jer kawin 2,3 org.... Lelaki ni susah nk kawin 1 lg...Sila beri pendapat dan pandangan anda... Wajar kh tindakan saya ini.?



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA Baru setahun jadi janda dah kemaruk suami orang - inilah pengakuan janda yang bikin panas. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top