Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Yaallah! Dalam nset tu saya tengok ada gambar depa peluk kat hotel.. Kat kuaters betina tu...betina tu kata simpan air mani kat dia ja taw.



Salam admin dan warga krt. Tolong hide profile saya ye.. Saya ni orang yang post pasal betina yang keja kat IkBN tu. Yang buat maksiat dengan laki saya tu. Saya dah baca komen kawan2 semua.. 

Ada yang kata nape x maki laki saya sekali. Ada yang memahami.. Sebenar nya sebelum saya maki betina tu. Saya dah ajar suami saya cukup2 .saya bagi makan penampar kuasa halilintar kat dia. 4 das kot kena.. 😁 siap saya rampas nset dia. Kunci keta dia.. Kad bank dia. Ingat saya nak biar ka.
 Duit dia pon saya balas. Padan muka😤nak main betina sangat. Kalo dia main dengan anak dara senang cerita. Saya bole p meminang terus.ni main dengan bini orang. Dia x rasa bersalah ka. Kalo hangpa nak taw sebenarnya jantan dengan betina tu dah penah kantoi dulu. Masa tu saya dapat rampas nset yang dia guna buat brhubung dengan betina tu..

 Yaallah! Dalam nset tu saya tengok ada gambar depa peluk kat hotel.. Kat kuaters betina tu. Saya baca semua convertion wassap depa..betina x kata simpan air kat dia ja taw. Maksud nya dia x bagi jantan tu bersama dengan saya. Buat projek masa period la.. Macam2 lagi lah.kalo nak cerita sampai esok pon x habes lagi. Hangpa jangan ingat aku x marah laki aku. Aku ajaq dia dulu..


 Baru betina tu. Betina tu pandai aku call ang xangkat.. Ang jangan sampai aku up gambar sparuh bogel hang kat sini ye.. Atau hang nak aku p serang tempat keja hang. Untuk pengetahuan semua betina tu orang serawak. Tapi bukan masalah negeri. Cuma nak bagitaw ja. Maaf ye kalo cerita aku ni ada yang x faham. Ayat x susun elok ka.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Yaallah! Dalam nset tu saya tengok ada gambar depa peluk kat hotel.. Kat kuaters betina tu...betina tu kata simpan air mani kat dia ja taw. . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top