Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Video: Gadis sengaja buka BRA goda penghantar Pizza masuk rumah dalam keadaan berbogel lihat apa terjadi selepas itu sangat tak disangka

Anda pasti pernah menempah pizza atau makanan seumpamanya, kan?Biasanya para pengantar makanan tersebut akan menghantarnya sampai di depan rumahKadang ketika para pengantar makanan delivery tersebut datang, mereka tidak tahu apa yang sedang dilakukan pemesan.
 
Menjadi seorang pengantar makanan bukan perkara yang mudah, apatah lagi jika permintaan para pemesan sangat berbeza-beza ...

 Di sebuah laman humor iaitu Break.com, sekumpulan wanita kelihatan sedang merancang aksi jahil mereka.

Rumah makan cepat saji di USA, Amerika seringkali menggaji lelaki-lelaki dari pelbagai usia dan sifat sebagai petugas pengantar makanannya.

Bermula dari andaian tersebut, para wanita jahil ini kemudian mendapat idea untuk menjalankan perangkap menggoda.

Wanita-wanita ini sengaja melepaskan bra mereka dan hanya menutupi bahagian dada dengan tuala kecil.

Apabila para lelaki pengantar tersebut sudah tiba di depan rumah, kemudian wanita-wanita ini sengaja menjatuhkan tuala mereka sehingga akhirnya kelihatan bogel di hadapan para lelaki pengantar itu.Selang beberapa minit kemudian, dua teman wanita lain akan datang dengan pakaian bikini.

Makin menggoda lalu mereka akan cuba meminta para lelaki itu untuk masuk ke dalam rumah sambil membayar
Satu hal yang ingin diketahui para wanita ini adalah apakah para lelaki-lelaki ini akan masuk dalam perangkap menggoda tersebut.

Video prank ini mengandungi satu per satu tindak balas tidak terduga dari para lelaki pengantar.

Dibuat sepanjang 1:06 minit, video ini jadi viral di laman Break.com

 
http://gain.my/jP

Hasil yang paling mengejutkan adalah para lelaki yang masuk ke dalam perangkap rata-rata merupakan bapak-bapak yang ada dalam umur pertengahan umur.

Beberapa di antaranya kelihatan malu-malu ketika diajak masuk ke dalam rumah.

Tidak diketahui apakah para lelaki ini memang punya angka patuh yang baik, ataukah mereka memang punya keinginan lain, kajian ini malah menghasilkan kesimpulan mengejutkan.

Ingin lihat reaksi kelakuan mereka saat masuk ke dalam perangkap? ini dia



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA Video: Gadis sengaja buka BRA goda penghantar Pizza masuk rumah dalam keadaan berbogel lihat apa terjadi selepas itu sangat tak disangka. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top