Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

suami belum pernah sentuh saya dan saya masih anak dara lagi jawapan dia sebab taknak anak buat masa sekarang

Assalamualaikum warga krt, mohon admin approve cerita sy.. terima kasih. Saya nak minta pendapat sahabat2 semua, mohon bg pendapat utk sy buat keputusan yang betul, saya tak tahu nak mengadu pada siapa sbb sy malu, saya tak cerita pon pada siapa2, saya pendam sorang2 je selama ni.

 Ceritanya camni, saya da berkahwin tapi belum setahun lg. Selama berkahwin suami belum pernah sentuh saya dan saya masih anak dara lagi, saya tahu banyak kes2 mcm saya kat luar sana tapi saya masih bersabar dan tak berhenti berdoa supaya Allah bukakan pintu hati suami saya, saya sedih bila balik kg fmly n sedara mara tnya pasal anak, sy hnya mampu jawab belum ada rezeki, Allah je yg tahu betapa sedihnya hati saya.

 Suami saya seorang yang tak pernah tinggal solat, penyayang, berakhlak, nafkah semua cukup takda yang kurang, cuma bermasalah sperti yg saya ceritakan tadi, sebab tu saya masih mampu bertahan n sabar. Saya da pernah berbincang dgn suami apa masalah dia smpi tak boleh nk melayan saya, jwpan dia sbb taknak anak buat masa sekarang tp takkan lah smpai camtu sekali,

 ada banyak cara kalau taknak anak pun tp bukan dgn cara mengabaikan perasaan saya, saya juga manusia biasa punya nafsu dan perasaan, sy terseksa sebab dia hanya puaskan nafsunya sendiri dgn menyuruh saya puaskan dirinya dgn cara yg dia suruh, tapi cara tu tak bertentang dgn agama pon mcm geng2 kunyit buat. 

selama ni saya hnya puaskan nafsunya sahaja tnpa dia menyentuh sy. kadang saya memang tak rela nak buat tp dia paksa jugak. entah la saya da buntu, patot ke saya mintak cerai? atau teruskan bersabar dan menunggu keajaiban? wlaupun dia buat saya mcmni tp sy tak pernah terfikir pun untuk curang dan buat perkara tak senonoh, mohon Allah kuatkan iman saya n mujahadah lawan nafsu.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA suami belum pernah sentuh saya dan saya masih anak dara lagi jawapan dia sebab taknak anak buat masa sekarang . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top