Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

say janda dan saya ade berkawan dengan sorang lelaki yang berstatus suami orang...6 tahun terlanjur tanpa pengetahuan isterinya

sekadar gambar hiasan

Assalamualaikum admin
Mohon siar kan ape yang saya nak cerita ni ye
Saya guna fb kawan saya untuk cerita kan tentang saya di page krt ni

Macam ni ..

saya janda dan saya ade berkawan dengan sorang lelaki yang berstatus suami orang..hubungan saya dan suami orang tu dah lama dalam 6tahun..dan kami pernah terlanjur bukan sekali tapi berkali2..pada mula nye isteri die tak tahu menahu pun tentang hubungan saya dehgan suami die..

tak lama lepas tu isteri die terbace whatsup saya dengan suami die..isteri die tanye saya ape hubungan saya dengan suami die..saya pun tak cakap ape2..tiap kali suami die ade msj perempuan lain mesti isteri die akan cakap msj dengan saya dan itu msj saya..saya pun tak tahu nak buat macam mana sekarang ni..isteri die sekarang macam curiga je dengan suami die..saya dah banyak kali nak pergi dari hidup suami die..


tapi dalam mase yang same kami saling sayang mnyanyangi..kami selalu jumpa tanpa pengetahuan isteri die..sebab tu saya pun susah nak tinggal dia,,begitu juga dia..saya tahu isteri die ade dalam group kisah rumah tangga ni..


Kalau yang lain nak kecam saya pun tak pe..saya tahu saya salah sebab bercinta dengan suami orang.. Memang susah nak elak godaan suami orang ni..

Tq admin



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA say janda dan saya ade berkawan dengan sorang lelaki yang berstatus suami orang...6 tahun terlanjur tanpa pengetahuan isterinya. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top