Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Pernah sekali kami gaduh dia tendang perut saya smpai saya jatuh...masa tu kandungan baru 2 bulan.

Assalamualaikum admin mintx hide fb saya... Saya cuma nak tanya pendapat... Saya dah berkahwin 3 tahun... Saya kenal suami setahun sebelum berkahwin dan kami berkahwin atas dasar suka sama suka...


 Saya sekarang tengah hamil anak ke-2... Masalahnyer suami ni jenis panas baran dan susah dibawa berbincang... Saya faham kalau adat berumah tangga ni ada pasang surutnyer... Saya dah lama bersabar dengan kerenah dye.. Kalau ada apa2 masalah sekalipun saya x pernah bercerita even dekat keluarga semua saya pendam sorang2... Suami saya susah nak memahami saya...

 Bayangkan lah anak pertama saya x pernah nak mengurut pantang pun x terjaga atas sebab tertentu... Anak sulong saya berpantang sendiri... Sebelum pregnant anak keduan ni saya pernah keguguran... X dnafikan saya suri rumah sepenuh masa memang la semua kerja saya yang kene buat.. Tapi x kan suami x boleh nak bertolak ansur sikit... Saya gugur dye x ambik kisah pun..

 Pernah sekali kami gaduh dye tendang perut saya smpai saya jatuh...masa tu kandungan baru 2 bulan.
. Nasib baik x bleeding... Dye seolah2 saja nak cari salah saya... Apa yang saya buat ada je yang x kena... Salah dye x pernah dye mengaku... 


Ya ALLAH saya x tahu sampai bila nak jadi macam ni... Saya ada ajak dye bawak bincang tapi tiap kali nak b'bincang dye mesti marah2... N akhirnya saya diamkan diri jer... Baru2 ni saya baru masuk wad... Biasalah pregnant law x rehat memang mcm2 masalah tapi bagi dye seolah2 saya ni jadi beban dye...

 Ye lah dia terpaksa cuti jaga ank semua tu... Tapi pasal saya dia x kisah pun... Kalau skadar jadi suami diatas kertas semua orang pun boleh... Saya masih sayangkan dye dan syangkan rumahtngga kami... Apa yang patut saya buat...



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Pernah sekali kami gaduh dia tendang perut saya smpai saya jatuh...masa tu kandungan baru 2 bulan.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top