Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

mengecewakan bila saya dapat tahu time anyvesry kami dia keluar dengan perempuan...sedangkan perempuan tu tahu suami saya dah kawin..




Salam admin and warga krt...tolong hide profile saya...saya masih tak faham dengan en.suami...dari awal perkahwinan sampai sekarang...tiap kali ada perbalahan antara kami...en.suami mesti mengadu dekat keluarga dia...sampaikan pekara kecil pon dia certa dekat keluarga dia...perangai buruk saya pon dia cerita pada sedara dia dan keluarga dia...

semua aib saya lah dia cerita...sampaikan keluarga dia asik nampak buruk saya...sedangkan anak dia punya silap pon keluarga dia boleh tutup mata...sampaikan ibu saya sendiri pon salahkan saya...start awal perkahwinan...suami masih lagi simpan kenangan dengan ex gf dy...lepas tu suami asik layan perempuan lain dekat wechat..

.beetalk...bersayang2 bagai...keluar segala...sedangkan saya mengandungkan anak dia...sampai saya dalam sarat...dia tinggalkan saya sorang2....saya dalam pantang dia keluar dengan perempuan...lagi mengecewakan bila saya dapat tahu time anyvesry kami dia keluar dengan perempuan...sedangkan perempuan tu tahu suami saya dah kawin..

.tapi kenapa dia nak jugak keluar...dah banyak kali saya mintak dia lepas kan saya depan keluarga dia depan keluarga saya...tapi dia tak nak lepas kan saya...sebab dia kata dia sayang...jujur cakap saya tak kuat hadapi rumahtangga macam ni..kadang setiap kali perbalahan antara kami...saya ungkit pekara tu...sebab saya tak boleh lupa semua tu.


.kadang saya kenangkan balik saya sendiri menangis....apa yang tak cukup pada saya...sakit demam dia saya jaga sampaikan saya tak tidur malam...makan pakai dia saya jaga...sampai saya sendiri time mengandung tetekan dengan sikap dia yang macam tu...sampaikan baby tumbesaran tak normal macam mummy lain time mngandung...kadang saya cemburu tengok suami isteri yang lain...tapi kenapa hidup saya tak macam tu...dan sampai sekarang saya masih tak boleh nak percaya en.suami langsung...



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA mengecewakan bila saya dapat tahu time anyvesry kami dia keluar dengan perempuan...sedangkan perempuan tu tahu suami saya dah kawin... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top