Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Hairan. Patut Lah Anak Perempuan Jiran Aku Selalu Datang Rumah, Rupanya…

Hairan. Patut Lah Anak Perempuan Jiran Aku Selalu Datang Rumah, Rupanya… | Selepas 10 tahun mengadu nasib seorang diri di negeri orang dan berjaya melunasi hutang piutang keluarga,sephia balik semula ke tanah air untuk menghabiskan sisa hidupnya bersama suami dan anaknya.


Namun angan-angan itu musnah selepas ia diceraikan suaminya Haris 40 di mahkamah agama semalam dengan talak tiga.

Hariz bercerita kembalinya isteri ketanah air cukup membuat dia dan anaknya bahagia,kehidupan mereka normal seperti mana awal pernikahan mereka dahulu.pada awalnya kekerapan anak gadis jirannya itu datang kerumahnya di anggap sebagai hal yang biasa.namun siapa sangka hal itu menjadi punca retak rumah tangga yang ia bina sejak 13 tahun lalu.

Hariz dan Sephia menikah pada tahun 2004 lalu,pada awal tahun 2007 ia pergi merantau keluar negara yang ditawarkan oleh jiran mereka.

Dimaklumkan Haris dan Sephia memiliki hutang terhadap jiran tersebut,untuk melunasi hutang mereka,jiran itu menyuruh sephia bekerja di luar negara untuk menghasilkan uang.

Hariz yang bekerja sebagai kuli bangunan terpaksa merelakan isterinya pergi kerana merasa tidak sanggup untuk mencari duit tambahan.

Tahun demi tahun berganti,sephia hanya akan balik berjumpa suami dan anak waktu hari raya sahaja,selepas itu dia akan pergi semula hinggalah dia berjaya melunasi hutang piutang keluarnya dan berjaya membangun sebuah rumah baru untuk suami dan anak.

Sephia adalah seorang perempuan yang sangat cantik,beliau balik semula ketanah air Pada penghujung tahun 2016 lalu kerana tidak tahan dengan gangguan lelaki hidung belang di luar negara yang selalu menggodanya.

Dengan kembalinya isteri, Hariz berharap bisa menikmati hari tua dengan baik bersama isteri dan anak.akan tetapi apa yang dia harapkan jauh dari harapan.

Sephia ditangkap khalwat dengan anak jirannya yang juga merupakan seorang perempuan.

“Sumpah jijik saya melihat kelakuan mereka,saya sempat memarahi mereka,namun saya kena marah balik dia isteri mengaibkan saya dengan berkata tidak pernah puas dengan hubungan batin kami selepas dia balik,kata juan
Disela sela pembicaraan dimahkamah.

Sephia berkata bahwa dia tidak kisah kalau suaminya ingin bercerai,bahkan ia bersyukur kerana boleh terlepas dari suami yang selalu mempergunakan kebijaksanaan dan tenaganya untuk mencari wang.

“Saya yang menafkahi dia,rumah, tanah semua yang dibeli atas hasil kerja keras saya ,dan saya akan mengambilnya tanpa memberikan sedikitpun pada suami”kata sephia.


Bagaimanapun sephia mengaku bertukar selera kepada hubungan sejenis ketika dia berada diluar negara.

“ya saya bekerja sebagai lesbian yang melayani mereka,tidak hanya mendapat kepuasan seks mereka juga memberikan uang yang banyak” katanya.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Hairan. Patut Lah Anak Perempuan Jiran Aku Selalu Datang Rumah, Rupanya… . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top