Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

seorang gadis datang rumah mentua bersama ibunya sambil mengaku itu anak haram bersama suamiku...ALLAH....ALLAH....


sekadar gambat hiasan

Mohon hide kan profile saya ye admin.
Cerita dia mcm nie, tahun lalu suami ada berhubung dgn wanita lain wanita itu juga tahu suami ada anakbini tp sanggup konon nya terima. 


 setelah 3bulan hubungan mereka saya dapat tahu dan suami berjanji tidak akan ulangi nya lagi, syukur suami tunaikan janji dan tidak lagi berhubung dengan wanita itu tetapi wanita itu seolah olah tidak dapat menerima keputusan suami dan masih berusaha kacau rumahtangga saya syukur juga suami tidak layan.

 selang beberapa bulan ada dlm 5 6bulan wanita tersebut pergi berjumpa family suami tanpa pengetahuan suami tuk pengetahuan semua family suami mmg org berada wanita tersebut pergi ke rumah family bersama abang dan ibunya wanita tersebut mengatakan dia mengandung anak suami saya dan minta suami bertanggungjawab ibu wanita tersebut berkata pada family suami dia tidak kisah anak dia di madukan.

 tuk pengetahuan semua juga semasa suami berhubung dgn wanita tersebut wanita itu juga mempunyai lelaki lain selain suami saya. Persoalannya di sini adakah suami saya patut bertanggungjawab keatas anak itu selepas beberap bulan mereka tidak berhubung lagi dia mengandung berapa bulan saya kurang pasti. 


Tp suami suda berjanji walauapapun yg jadi dia tidak akan mengaku itu anak dia sebab selama berhubung dgn suami sy wanita tersebut ada lelaki lain dan sebelum suami saya wanita tersebut pernah di serang oleh isteri orang bermakna sebelum suami saya ada suami orang lain dia pernah ganggu. 

Apa patut saya buat? suami memamg suda berubah dan nampak sangat dia menyesal saya pun suda maafkan dia. Memang plan akan pergi ke pejabat agama tapi nak juga pendapat dan pandangan warga KRT fans. terima kasih semua yg membaca terima kasih admin.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA seorang gadis datang rumah mentua bersama ibunya sambil mengaku itu anak haram bersama suamiku...ALLAH....ALLAH..... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top