Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya kawen dah nak masuk 5tahun. belum ada anak.salah satu sebab saya ada masalah tube tersumbat

hi admin
tolong hide fb ni sebab ni fb sepupu saya
saya cuma nak mintak pendapat orang yg lebih berpengalaman
saya kawen dah nak masuk 5tahun.

belum ada anak.salah satu sebab saya ada masalah tube tersumbat,nak kena operation tapi costing zaman najib ni kami xmampu.saya dan suami nampak bahagia,tapi hakikatnya dia menyiksa batin saya.dia susah utk menjalankan tanggungjawab dia sebagai seorang suami.kadang sampai 3 4 bulan sekali baru bersama.tu pun sekali je

.adakah sebab saya xboleh mengandung?dia layan saya macam tu?xtahu lah kalau belakang saya dia ada perempuan lain.sebab dia ni memang seorang yg peramah.saya xberapa suka check handphone dia,nanti saya sakit hati 😔 saya xpaham knp dia layan saya macam tu.

saya tahu saya tak boleh mengandung tapi susah sgt ke nak tunaikan tanggungjawab tu?saya manusia biasa.mana tahu Allah bagi keajaiban bila selalau usaha tu Allah bagi saya rezeki.

nak jugak merasa tiap tiap bulan check upt,walaupun saya tahu saya ada masalah.ni xbersama langsung sampai 3 4 bulan.memang Allah xkan bagi lah rezeki zuriat tu utk kami.apa pendapat admin?saya dah penat nak pikir sorang2 😔



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA saya kawen dah nak masuk 5tahun. belum ada anak.salah satu sebab saya ada masalah tube tersumbat. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top