Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Saya baru kehilangan anak semasa kelahiran anak sulong saya.. boleh dikatakan atas kecuaian hospital..

 sekadar gambar hiasan

Assalamualaikum admin. tolong hidekan profile saya.boleh dikatakan atas kecuaian hospital..Saya baru kehilangan anak semasa kelahiran anak sulong saya.. kesian isteri saya beranak emergency czer..istri saya czer, anak pulak meninggal.. cukup sifat sempurna.. istri saya cukup bulan 40w lebih due 3 hari.. bila pergi hospital Doktor tahan semalaman kat hospital pastu esokkan Doktor benarkan balik umah sebab dia kata istri saya xsakit..

 sedangkan istri saya dah turun tanda complete ngan darah dan juga lendir.. bila dia bagi blik umah esokkan harinya istri saya sakit perut.. anak da kurang gerak. Saya bawak p hospital Doktor cakap anak da makan najis sebab air ketuban dia da kotor.. Doktor cakap melihat pada kepekatan air ketuban tu anak da 2,3 hari da dop makan najis dia. Lepas scan semua tu Doktor cakap wife saya kene czer emergency..

 sebab nak selamatkan anak dalam perut.. Alhamdlillah bila semua selesai operate wife saya selamat dan dalam kepala saya mesti saya anak pom sihat ok. Bila nak tengok baby Doktor xbagi tengok sebab dalam rawatan rapi Doktor.. saya pom rasa cam xsedap hatila cam ada sesuatu. Petang tu baru saya dapat tengok baby saya.. luluh hati saya tengok baby saya yang penuh dengan wayar dalam mulut dalam wad NICU.. Doktor cakap anak saya kritikal.. harapan tu ada tapi tipis.. berderai airmata saya bila tau keadaan baby saya camtu. 

Istri saya xtau yang anak kami dalam keaadan tenat, saya xsmpai hati nak bagitau istri saya yang anak dalam krtikal sebab wife saya sakit Czer pom xhilang lagi..duduk dalam keaadaan lemah lagi.. Anak saya sempat bernafas 17jam sahaja. Dalam kul4 pagi anak saya tinggalkan kami. Kami redha. Anak saya xdapat nak survive sebab dia masa dalam perut wife saya dia da banyak makan najis dalam air ketuban menyebabkan baby saya ada jangkitan kuman pada paru2.Bukan nak menidakkan takdir, kami redha cuma kami nakkan penjelasan dan keadilan sebab benda ni melibatkan nyawa. 

Macam mana DOKTOR BOLEH MEMBENARKAN ISTERI SY PULANG RUMAH SEDANGKAN ISTERI SY DAH OVER DUE 3 HARI CKUP TANDA DARAH DAN LENDIR, BUKAAN 2CM. DR SURUH BALIK, BILA BLIK UMAH SHJA ISTRI SY SKIT PERUT YG MNYEBB KAN ANK SY LEMAS MAKN NAJIS. SPTUTNYA DR XBENARKAN BLIK UMH SBB AIR KTUBAN POM XPCAH LG, BILA2 MSA BLH BERSALIN..


bukan xdapat terima takdr, cuma terkilan.. istri xde masalah masa preggy.. tapi pehujung sekelip mata terjadi. Mungkin klu Doktor xbenarkan pulang, mungkin kandungan dapat dislamatkan.. Saya sebagai suami amat berduka apatah lagi istri sy yg bersalin anak sulung, Czer pastu plak anak xde.. sy la yg suppport dia sepenuhnya..saya sebagai suami kepada istri saya ni nak berpesan sekiranya anda semua para wanita yang sedang melalui fasa akhir khmilan. 

Sekiranya da lebih tempoh due dan Doktor suruh balik rumah dahulu banykkan berjalan untuk mudahkan bersalin anda semua perlu bekeras.. bimbang akan terjadi prkara yang sama seperti yang dilalui oleh saya dan istri saya.. Kehilangan anak sulung kami yang kami berikan nama AINUL MARDHIAH (Merujuk kpda bddari syurga pling cantik)
Al - Fatihah



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA Saya baru kehilangan anak semasa kelahiran anak sulong saya.. boleh dikatakan atas kecuaian hospital... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top