Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

'korang ni semua bukan anak2 ayah tau Tak,ayah da cek kat hospital ayah ni mandul'..




Salam.saya ada Akak ipar,saya memang kesian dengan dia.ada suami tapi suami lebih pada adik angkat.yang tak syoknya adik angkat pulak lelaki.

.bila Akak ipar saya ajak beli baju sekolah anak ,macam2 alasan takda duit minyak la,takde tu la,takde ni la.klu adik angkat tengah2 malam col ajak teman g cari makan,laju je padahal umah dia jauh tu..bini minta duit asyik2 takda je.

adik angkat minta time tu jugak g bank in,pinjam orang ataupon berutang pon takpe janji Adik angkat ada duit.yang paling dahsyat klu gaduh gan adik angkat,anak bini yang kat rumah tu yang jadi mangsa sepak terajang dia.teruk aritu kena pukul..maki hamun jangan cakap macam2 ayat kuar,

klu bab menuduh bini tu ada jantan lain jangan cakap la.. Tambahan lagi akak ipa saya ngandung lagi la macm2 tuduhan dlemparkan..sampai 1 tahap tu,depan anak2 dia cakap 'korang ni semua bukan anak2 ayah tau Tak,ayah da cek kat hospital ayah ni mandul'..bercakap macam takde otak.ni sekarang Akak ipa tengah ngandung dia kata lantak la nak bagi Orang ke ape dia tak peduli.

nak tunggu dia layan Anak bni baik2?? Boleh ,dengan syarat dia jangan sampai gaduh dengan Adik angkat dia..kesian Akak ipa saya dah 8bulan da ngandung tapi 1 ape pon persiapan lom wat.anak2 ada masa g sekolah tak bawak duit pon..sedih tengok keadaan dia yang tertekan tu..dengan ngandung tambahan duit takde...

aritu sampikan makan nasi kosong je sebab takde duit punya pasal..saya klu ada lebih dapat la membantu klu takda paham2 la..klu suami ada kat uma tau makan tido je.klu kerje pe2 pon dapat duit mana ingat nak bagi anak bni dia.aritu dapat gaji 2++ tingal kat bini 7ingit je.bayangkan..klu bagi 50 pon dia akan cakap jimat2 sikit,jangan nak makan sedap je..50 nak suh jimat klu boleh sebulan...takde otak kan...saya pon Taktau la nak cakap macammana.sekian.terima kasih admin



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kejam

TERIMA KASIH SUDI BACA 'korang ni semua bukan anak2 ayah tau Tak,ayah da cek kat hospital ayah ni mandul'... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top